Koulussa joskus koululaisille näytettiin joku elokuva joka sijoittui suunnilleen vuoteen 1900, esitti alkeellisia ihmisiä, oli vuoristoa, jossa oli hieman seksiä tai jotain sinne päin ja jossa puukotettiin ja/tai ammuttiin ainakin yksi ihminen.
Ehkä se oli "Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen" (1975 tai 1976) Gypsies Are Found Near Heaven / Queen of the Gypsies / Табор уходит в небо
?
On vähän tulkinnanvaraista minkä maalaiseksi se filmi katsotaan. Ehkä se on Ukrainalainen ja Moldovalainen elokuva. Moni kuvauspaikka on Ukrainassa. Tapahtumapaikka on Bessarabia, Unkari ja Länsi-Ukraina.
On ilmaisena Youtubessa. Hienoja maisemia, mutta aihe on liian tylsä minulle. Moni pitää siitä filmistä tosi paljon eikä ihme. Sopii YLE teemalle hyvin.
Onko siitä monta eri editiota eli leikkauksia joissa on vähän eri asiat?
Onko Suomessa joku standardi lista elokuvia jotka pitää näyttää lapsille ja joka on ollut voimassa vuosikymmenet kaikkialla Suomessa?
Monessa paikassa on vain filmiprojektorit ja samat filmirullat jotka on tehty ehkä 60 vuotta sitten.
Oliko se tämä: Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen (1975)?
Anonyymi-ap
0
160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302816Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa97997