Miten meni?
Carrollin lähteiden mukaan Venäjän neuvottelijat ovat uhanneet vallata Sumyn ja Harkovan alueet.
Venäläistoimittaja, Kremlin propagandistina pidetty Margarita Simonjan jakaa X:ssä samanlaisen väitteen.
– Ukrainalaisten kerrotaan raivostuneen, kun Venäjän neuvottelijat sanoivat, että ukrainalaisten sotilaiden on poistuttava neljältä uudelta Venäjän alueelta osana tulitaukoa. Moskovan valtuuskunta vastasi "Seuraavan kerran on viisi.", Simonjan kirjoittaa.
– Nyt toimittajamme Istanbulissa joutui kysymään venäläiseltä puolelta, miten se oikein meni: "Emme sanoneet viittä. Sanoimme kahdeksan."
Venäjä ottaa sen mitä sanoo, toiset luovat lehtien lööpeille epätosia kuvia miten Venäjä olisi heikko?
Leopardit muuttaisivat sodan kulkua, Himarssit tekevät sen ja vähintään F16 hävittäjät?
HIMARS, LEOPARDIT JA F16
21
150
Vastaukset
- Anonyymi
Onko ne kaikki jo ammuttu jauhoiksi?
Venäjä voi uhota ottavansa alueita, mutta ei se siihen kykene.
- Anonyymi
Ei niin, Ukraina on ottanut alueita Venäjältä. Rauhaa ei nyt kannata sopia koska Ukraina laajenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, Ukraina on ottanut alueita Venäjältä. Rauhaa ei nyt kannata sopia koska Ukraina laajenee.
Hahhahahhaaaaa...
Peukut pystyyn. - Anonyymi
No Hupsista molo. Leiki vaan edelleen pippelilläs. Et sinä sotimisesta mitää ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei mitää tulitaukoja. Saatanallinen ralli päälle vaan.
- Anonyymi
Venäjä vielä haudassaankin huutaa nyrkki pystyssä, kyllä minä vielä teille näytän.
Multaa päälle vaan että loppuu ininä.- Anonyymi
Länsi nyt inisee, ei Venäjä?
Antavat nyt taistella katkeraan loppuun saakka, ei kuule meille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi nyt inisee, ei Venäjä?
Antavat nyt taistella katkeraan loppuun saakka, ei kuule meille.Venäjä inisee, länsi ei ole ottanut osaa sotaan vielä millään lailla.
- Anonyymi
ei lännen elintaso sedät tädit lähde sotimaan,
ne vaan haastelee joutavia, juhlii ja syö kalliita illallisia.
Antaa siis venäjän palauttaa vanha neuvostotasavalta ukraina demokratiaan.
Ja se onnistuu tuhoamalla lännen tukemat ukro-natsit.
Näin saamme rauhan.
Lännen aiheuttamasta massa-tuhonnasta huolimatta.- Anonyymi
Miksi lähtisi, lännessä on asiat kunnossa emmekä tarvitse sotaa mihinkään, antaa venäjän apinoiden tapella jos niin haluavat.
- Anonyymi
Mihinkään median luomiin asioihin ei voi luottaa. Niin paljon panetellaan toinen toistaan ja kerrotaan toisen ajatuksista ja tarkoituksista. Puheet eivät tietenkään ole luotettavia. Uutisissakin kerrottiin, miten halveksittiin, sodan vastapuolen nruvottelijoita. Kummallakaan puolella ei ollut mitään, edes aselevon tarkoitusta. Haluttiin pöllyttää vain pohjamutaa. Uskoo ken voi.
- Anonyymi
Venäjä sanoi jo sodan alussa. Me voitamme koska olemme oikeassa !
- Anonyymi
Milloinkas venäläinen olisi ollut oikeassa. Valehtelee aina itselleenkin.
- Anonyymi
Ei muuta kuin EUssa kokkelia nokkaan, kun ei tiedetä mitä halutaan ja mihin ollaan menossa !
- Anonyymi
Vuosi kun menee niin huonosti on asiat Venäjällä.
USA alkaa taas työntämään aseita Ukrainalle ja muut maat seuraavat.
Ja Ukraina sotii paljon järkevämmin eikä kuten Venäjä eli massiivisilla tappioilla. - Anonyymi
Venäjä on ollut sanojensa takana ja päivittäin vapauttanut useita naziukrainan miehittämiä asutuskeskuksia, joten ei tuo 8 alueen vapauttaminen ole kuin ajasta kiinni.
- Anonyymi
Ei riitä putlerin elinikä, mutta kyllähän venäjällä hulluja tyranneja riittää.
Mikä muuten tekee venäläisistä verenhimoisia valloitusintoisia mielipuolia?
- Anonyymi
Samallahan tässä ukrainassa käytävässä sodassa on tehty Natosta täysin voimaton impotentti, jolta on aseet tuhottu ukrainassa ja lähes kaikki ammukset ja patruunat ovat siellä käytetty. Kuka nyt pelkäisi tuollaista voimatonta ja aseetonta pullistelijaa?
Ja voittajana tässä on Venäjä - Anonyymi
"Venäjä romahtaa IHAN VIIMEISTÄÄN silloin kun länsimaat antaa Ukrainalle LUVAN VOITTAA SOTA". Näinhän julistettiin syksyllä 2024.
Miten kävi? 🤭 - Anonyymi
Mina kirjoittan amatikseni Ukraina sota MV-lehti.
-Tutustuka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797