90-luvun lopulta alkaen tämä roskasarja saastutttanut mieliämme viikosta toiseen. Täysin luonnottomat suhdekuviot ovat liimautuneet nyt jo yli 30-vuotiaisiin nuoriin aikuisiin.
Siksi sarjaa nykyään kuvaavat toimittajat ovat eläneet sarjaa katsoen elämänsä ja voivat jopa kehua sitä.
Vastenmielistä potaskaa joka ei millään tavalla edusta todellisuutta.
Salatut elämät sarja vääristänyt lastemme ajatusmaailmaa jo vuosikymmeniä
14
71
Vastaukset
- Anonyymi
90-luvun lopulta muistan kuinka koulusta tuli kirje että tätä sarjaa ei lapset katsoisi. Sen jälkeen ei tullut mitään.
- Anonyymi
Jännää miten ei osata sammuttaa televisiota
- Anonyymi
Lapset on usein kotona itsekseen, ei ne vaihda kanavaa
- Anonyymi
Normaalit ihmiset ei toimi noin kuinka sarjassa kuvataan. Erittäin vahingollista.
Kotikatu sarja myös pitkään jatkunut aikanaan kuvasi normaalia elämää ja oli aidon tuntuinen. Siihen pystyi samaistumaan. - Anonyymi
Olen sitä mieltä että juuri tämä sarja on kuvannut normaalien perheiden elämää täysin väärin. Lapset uskoo ja sisäistää tuon sonnan.
- Anonyymi
En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa. En tiennyt että se on pakollista!
- Anonyymi
Minun telkussani on nappuloita joilla sen voi sulkea tai vaihtaa kanavaa.
Kumma että muilla ei näytä olevan. - Anonyymi
AIVOPESUA ja epänormaalia ja olin sitä mieltä jo silloin kun se alkoi kun vähän katsoin alusta. Kotikatu ehkä.aluss mutta myöhemmin sekin meni vinoon.
- Anonyymi
En ole pystynyt katsomaan yhtään jaksoa. Täyttä potaskaa.
- Anonyymi
Mistä tiedät, jos et ole katsonut yhtään jaksoa? En minäkään, mutta ei vain ole kiinnostanut.
En osaa arvioida mitään, mitä en edes tiedä. Sinä teet sen ihan kuulopuheiden perusteella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, jos et ole katsonut yhtään jaksoa? En minäkään, mutta ei vain ole kiinnostanut.
En osaa arvioida mitään, mitä en edes tiedä. Sinä teet sen ihan kuulopuheiden perusteella?Olen yrittänyt katsoa monta kertaa kun on tuttu ihminen näyttelemässä, mutta ei vain ole minua varten.
- Anonyymi
Eduskuntaan aloite, Salatut Elämät sarja lopetettava vahingollisena
Ehkä niin iso joukko jo 30 vuoden aikana aivopesty, etä se on mahdotonta- Anonyymi
Hah hah hah
eihän meillä isompia huolia taida olla.
Ai kauheeta, vaikea saada naurua loppumaan!
Itku pitkästä ilosta, toivoisin, ettei olis karmeampaa tulossa kuin Salattujen elämien seuraava jakso!
- Anonyymi
Telkun voi kyllä itse sulkea tuon tullessa, ongelma onkin että toisaalla lapset katsovat tuota roskaa. Luulevat että jatkuva juonittelu ja pettäminen on normaalia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279