Suomessa tapahtui 5vuotta sitten paljon puhuttanut henkirikos, jota
aluksi tutkittiin katoamistapauksena, mutta muuttui pian murhatutkinnaksi.
Pian paljastui se tuttuakin tutumpi tarina, taas oli nainen menettänyt henkensä
aviomiehensä käsissä. Tapaus oli kaikenpuolinen traaginen ja yksi sen ikävimmistä
puolista oli uhrin julkinen ryöpyttäminen ja haukkuminen eri keskustelu palstoilla.
Riidan jälkeen nainen oli mennyt nukkumaan ja mies hetken kuluttua perästä
mies oli päättänyt, ettei enää kestä jatkuvaa eripuraa ja ehkä suoranaista henkistä nitistämistä ja päätti tuona iltana, että nyt tämä kaikki loppuu
sillä kaikkein ikävimmällä ja lopullisemmalla tavalla. Ymmärrän hyvin tämän miehen tuntoja, hänet oli haavoitettu monta kertaa ja sillä kerralla hän päätti, että nyt loppuu! Olen itsekkin ollut samassa tilanteessa. Niin monta kertaa haluaisin
että se ...nalkutus loppuu. Olen taistellut itseni kanssa etten hakisi jotain astaloa jolla napautan lopullisen hiljaisuuden.
Hiljaisen miehen piina voimakastahtoisen naisen kanssa, ymmärrän tuota miestä!
Anonyymi-ap
1
235
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin aina välillä, milloin napsahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754