Suomessa tapahtui 5vuotta sitten paljon puhuttanut henkirikos, jota
aluksi tutkittiin katoamistapauksena, mutta muuttui pian murhatutkinnaksi.
Pian paljastui se tuttuakin tutumpi tarina, taas oli nainen menettänyt henkensä
aviomiehensä käsissä. Tapaus oli kaikenpuolinen traaginen ja yksi sen ikävimmistä
puolista oli uhrin julkinen ryöpyttäminen ja haukkuminen eri keskustelu palstoilla.
Riidan jälkeen nainen oli mennyt nukkumaan ja mies hetken kuluttua perästä
mies oli päättänyt, ettei enää kestä jatkuvaa eripuraa ja ehkä suoranaista henkistä nitistämistä ja päätti tuona iltana, että nyt tämä kaikki loppuu
sillä kaikkein ikävimmällä ja lopullisemmalla tavalla. Ymmärrän hyvin tämän miehen tuntoja, hänet oli haavoitettu monta kertaa ja sillä kerralla hän päätti, että nyt loppuu! Olen itsekkin ollut samassa tilanteessa. Niin monta kertaa haluaisin
että se ...nalkutus loppuu. Olen taistellut itseni kanssa etten hakisi jotain astaloa jolla napautan lopullisen hiljaisuuden.
Hiljaisen miehen piina voimakastahtoisen naisen kanssa, ymmärrän tuota miestä!
Anonyymi-ap
1
52
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin aina välillä, milloin napsahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038152- 1075677
- 2815067
- 494993
- 763767
- 562990
- 662707
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 432431