Mitä tarkoittaa, jos sormus on peukalossa?
Sormus peukalossa tarkoittaa vapautta – se tarkoittaa vapaamielisyyttä, mutta se voi myös merkitä sinkkuutta.
Sinkkuus on ihanaa
8
131
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö tuo paikkansa? Joskus vain kiinnittänyt huomiota jonkun peukalosormus. - cu-
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Samaa mietin.
Sormus peukalossa tuntuu .. no .. epäkäytännölliseltä.Ilman sormuksia sormissa on sitä todellista vapautta, ei ole edes riippuvuutta sormuksista? Vähän sama varmaan noissa tatskoissakin. Luomu on kaikista paras vapauden mittari, olla oma itsensä luonnollisena.
- Anonyymi
No jaa, tuli aikoinaan kastroitua tuo vasen nimetön tapaturman yhteydessä, sivuun jäivät sormukset silloin jo.
Mitään suurempaa vapauden tunteen hurmaa ei tullut huomattua silloin eikä näin jälkikäteenkään 😁, ei hengen eikä velvollisuuksien tasolla 🙂 - Anonyymi
jos huolesuttaa nuorten naisten hyvinvointi....jooh noniin... paitsi että meidän niin porukat voivat olla fkin crazy people...
Ei sormusta voi pitää peukalossa. Mutta peukalosta puheen ollen, monella se näyttää nykypäivänä olevan keskellä kämmentä.
Eiks noi sormukset yleensäkin oo epämiellyttäviä pitää. Jotenkin puistattaa jo ajatuskin tollanen rinkula sormessa. En pystys pitää, miltä se oikein tuntuu?- Anonyymi
minä käyn harvoin sairaaloissa mutta jos sattuu jotain niinpakko msnnä
musiikki... rokkia: Judas Priest - Tyrant, kuin Isaelin Netanjahu - Anonyymi
pitkä parisuhde on kuin työ paikka, missä myös sitoituu mitä muut haluvat olevan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706