Eikös köyhillä yleinen tulonlähde ole työmarkkinatuki+asumistuki+toimeentulotuki.Laskelmissa asumismenojen jälkeen pitäisi jäädä se 600eur.Vaikka kuinka kalliisti asuu niin ihme ettei 350eur jäisi. Kaljaa tietenkin juo ja käryttää,pelaa niin oravanpyörä on valmis.Valmistas itse vaikka viiniä ja vähän sätkän käryyttämistä.
Tulot ja menot
8
142
Vastaukset
- Anonyymi
Työn vieroksumistuki, bunkkerituki ja vätystelytuki, niitähän ne on .
- Anonyymi
Niimpä monella unohtuu sellainen asia ku tukirahoilla notkuu jos vaikka töihin menis mutta asenteet on se menee tuet.Kuinka aikoinaan ihmiset lähtivät töihin Ruotsiin,amerikkaan,jotkut lähti merille.Se voi olla kyllä eri kun tehtaissa oli töitä.Kuka käskee asua jossain korvessa ni Helsingissä on töitä ja majailee komerossa.
- Anonyymi
Miksi sun piti vastata kaksi kertaa itsellesi? Nuo molemmat on sun kirjotuksia, haluut näyttää että saat tukivastauksia, vaikka itse niitä tehtailet! Heheeee....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sun piti vastata kaksi kertaa itsellesi? Nuo molemmat on sun kirjotuksia, haluut näyttää että saat tukivastauksia, vaikka itse niitä tehtailet! Heheeee....
Niinhän sinä itsekin teet
- Anonyymi
Työmarkkinatuki+asumistuki TAI toimeentulotuki + asumistuki. Yhteensä noin 900 euroa/kk. Siitä on maksettava kaikki menot vuokra mukaanlukien. Hyvä on jos aaa 100 euroa joskus säästöön.
Aloittaja ei tiedä eikä osaa laskea. Töissä hän ei tuolla ymmärryksellä ja asenteella ole. Yhteiskunta maksaa hänen hoidostaan huomattavasti alinta sosiaaliturvaa enemmän. - Anonyymi
Onneksi työeläkettä saavan ei tarvitse hakea tukiaisia vaan pärjää omillaan.
Voi vielä laittaa pienen summan kuukaudessa säästöönkin eli varautua
erilaisiin yllättäviin menoihin, joita voi tulla taviskulujen lisäksi. - AnonyymiUUSI
600 eurosta menee vuokraan ja laskuihin 200 euroa. Olen aina maksanut vuokran ja sitten katsotaan mitä jää. Ei sillä 400 eurolla eletä leveesti eikä ryypätä. En ole koskaan polttanut. Pyrin myös säästämään rahaa ja olen tullut vähällä toimeen. Pakko myös kalastaa ja olla joku harrastus koska muuten sekoo lopullisesti jos joutuu vaan kotona makoilee kaiket päivät.
- AnonyymiUUSI
Minun vuokra vielä nousi 50 euroa kerralla. Oli aika järkytys sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897