Tulemme Jumalina istumaan Jumalan valtaistuimella ja tuomitsemaan teitä muita!

Anonyymi-ap

Kyllä teitä sitten harmittaa ja kaduttaa ja itkettää että 'miksi minä luterilaisuuspalstalla silloin niin tuhmasti niistä herttaisista eheytyneistä uskovaisista kirjoitin? Voi anteeksi anteeksi armahtakaa meidät kurjaakin kurjimmat kurjimukset!'
Itkekää kovempaa! Ei oikein kuulu! Kovempaa kovempaa No noin lisää volyymia vaan!

19:28 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.

Ilmestyskirja:
3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

7

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä joutuvat sotakiimaiset pätsiin.

• Anonyymi

Tuonpuoleisessa ei muistella eikä ole uskontoja.
      Kaikki unohtuu.
      Minun edesmennyt sukulaisnainen ilmestyi minulle unessa. Kysyin häneltä että onko siellä Jeesus ja jumala.hän pudisti päätään ja nauroi.
      Hän oli harras uskovainen eläessään .
      Kuoli syöpään yli. 80 vuotiaana
      Jumala ja Jeesus on keksittyjä mielikuvitusolentoja

• Anonyymi

Noita sukulaisvainajina esiintyviä henkiä kutsutaan englanniksi 'familiar spirits'. En tiedä, mitä se on suomeksi. Niiden puheisiin ei voi luottaa. Saatana on valheen isä. Me emme voi kommunikoida kuolleiden henkien kanssa. He ovat joko helvetissä tai taivaassa eivätkä pistäydy meitä tapaamassa. On synti yrittää saada yhteys vainajien henkiin, eikä se koskaan onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita sukulaisvainajina esiintyviä henkiä kutsutaan englanniksi 'familiar spirits'. En tiedä, mitä se on suomeksi. Niiden puheisiin ei voi luottaa. Saatana on valheen isä. Me emme voi kommunikoida kuolleiden henkien kanssa. He ovat joko helvetissä tai taivaassa eivätkä pistäydy meitä tapaamassa. On synti yrittää saada yhteys vainajien henkiin, eikä se koskaan onnistu.

Hän kertoo nähneensä unta, eikä itse yrittäneensä minkäänlaista yhteydenottoa siihen sukulaisnaiseensa.
        Onko synti nähdä nukkuessaan unta?

• Anonyymi

Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi

• Anonyymi

minä annan istua kanssani valtaistuimellani,
      niinkuin minäkin olen
      istunut Isäni kanssa
      hänen valtaistuimellensa.

uudestisyntymisessä,
      Poika istuu
      valtaistuimella
      saatte tekin,
      minua seuranneet,
      istua
      ja tuomita 

Job:
      1:6 Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa.
      1:7 Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
      1:9 Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Suottako Job pelkää Jumalaa? 
      1:12 Niin Herra sanoi saatanalle: "Katso, kaikki, mitä hänellä on, olkoon sinun käsissäsi; älä vain koske kädelläsi häneen itseensä". Ja saatana meni pois Herran edestä.
      2:1 Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen.
      2:2 Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
      2:3 Niin Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille palvelijaani Jobia? Sillä ei ole maan päällä hänen vertaistansa; hän on nuhteeton ja rehellinen mies, pelkää Jumalaa ja karttaa pahaa. Vielä hän pysyy hurskaudessansa, ja sinä olet yllyttänyt minut häntä vastaan, tuhoamaan hänet syyttömästi." 
      2:4 Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Nahka nahasta; ja kaikki, mitä ihmisellä on, hän antaa hengestänsä.
      2:6 Herra sanoi saatanalle: "Katso, hän olkoon sinun käsissäsi; säästä kuitenkin hänen henkensä".
      2:7 Niin saatana meni pois Herran edestä ja löi Jobiin pahoja paiseita, kantapäästä kiireeseen asti.

Jesaja:
      14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!

2.Pietarin kirje:
      1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.

Ilmestyskirja:
      22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

Hebrealaiskirje:
      3:1 Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,

• Anonyymi

ÄÄÄÄ😭😭😭😭😭😭YHHYYYY😭😭😭😭😭😭

Ei kuulu! 😇 Kovempaa! 😇

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe