Tänään seksiä

Eikö Jyväskylästä löydy naista kellä olisi edes tämän illan samat tarpeet ku mulla,siis molemmilla on ,kummatkin saa sen mitä haluaa??

23

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Nainen ei tarvitse seksiä, eikä pidä seksistä, siten kuin mies. Jos pitäisi, tai tarvitsisi, ei lainkaan olisi mitään saatavuusongelmaa, puolin eikä toisin. Seksi/seksuaalisuus on naiselle vain työkalu, syötti miehen hankkimiseen, tai kuten netti kirkkaasti osoittaa, ansaintatyökalu.

• Anonyymi
        UUSI

Vaan sulle ei edes rahasta onneton limarotta ja LOPUKSI HAISTA PASKA

• UUSI

Ai sä olet se joka päättää kuka mitäkin tarvitsee,vastuullinen homma sulla,toivottavasti pääsi kestää.Kyse on kuitenkin vähän enemmän ku pelkästään sinusta.Tsemppiä haasteellisen tehtävääsi jonka itsellesi olet ottanut.

• Anonyymi
        UUSI
        Paspas kirjoitti:

Ai sä olet se joka päättää kuka mitäkin tarvitsee,vastuullinen homma sulla,toivottavasti pääsi kestää.Kyse on kuitenkin vähän enemmän ku pelkästään sinusta.Tsemppiä haasteellisen tehtävääsi jonka itsellesi olet ottanut.

Epätoivonen vonkaaja ei voi kun nauraa 🤣😅

• Anonyymi
        UUSI
        Paspas kirjoitti:

tarvitsioita ja saajia on aina vähän erimäärät... itsekin olisin tarvinnut ja pyyntöihin olen saanut hyviä selityksiä.... Ne pari kertaa kun olisin saanut olen joutunut skippaamaan.... tai ei nyt ihan niinkään.... Naiset katso istuu aika vaikutusvaltaisen asian päällä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Epätoivonen vonkaaja ei voi kun nauraa 🤣😅

Mikä sua tossa noin kovasti naurattaa?

• UUSI
        Paspas kirjoitti:

Mikä sua tossa noin kovasti naurattaa?

Sekö sua naurattaa ku en alennu raiskaamaan sinun tyylisi vaan esitän täällä kysymyksen jolla en satuta ketään,omaa pettymystä lukuunottamatta.Sä oot rotta,pahimmasta päästä,sulla ei ole missään mitään ihmisarvoa koska olet raiskaaja,todennäköisesti pedofiili myös.

• Anonyymi
      UUSI

Työnnä löylykauha perseesees hönö

• UUSI

Se löylykauha juttu taitaa mennä hinttailun puolelle joten antaa olla,mielummin ihan hetero juttuja .

• Anonyymi
        UUSI

Kaappihomo runkkari kilahti

• UUSI

Just näin.

• Anonyymi
        UUSI

Siis käyt vaan painamassa jotain turskaa ja häivyt..

• UUSI

Mitähän tohon sanois,varmaan paras ettei sano yhtään mitään.Näytät olevan hieman herkän puoleinen banaani poika.

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs olet hähähää

• UUSI

Sä taidat olla niitä "miehiä"ketkä ei pahemmin kysele vaan yrittää ottaa naisen väkisin,ainakin viestisi perusteella,sulle on täysin vierasta kysyä oisko missään naista jonka kanssa nussia,sä menet ja yrität ottaa väkisin,hopeet poimit siinäkin.Ei kysyvä tieltä eksy,kuten sanotaan.Ennemmin ilman ku edes yrittää väkisin kuten sinä.Hakeudu hoitoon,sulla on vittumaista lusia ku saat päähäsi joka päivä.Itse olet osasi valinnut.

• Anonyymi
        UUSI

Vedäppä sitten näppiis eläkä nillitä

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ennemmin ku raiskaan kuten sinä,omin käsin onneen ei varmasti satuta yhtäkään naista.Jätä sä ne raiskaus hommat,jospa joskus saisit ihan molemmin puoleisesta rakkaudesta.Pärjäile.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kasvottomana rohkeat heittää NS.mielipiteitään.Onko vaarana palaa jostain raiskauksesta?

• Anonyymi
      UUSI

Tyhmiä nämä nettihakijat. Itse olen ainakin ymmärtänyt kaksi asiaa naisten suhteen. Ne kyllä saa seksiä silloin kun haluavat ja kertovat sen kyllä sopivalle miehelle. Toinen aisa on se, että vaikka nainen vemputtaa persettään ja puhuu asioita, niin se ei tarkota mitään.... nimimerkillä viimeksi saanut liki 30v aiemmin ja muutama läheltä piti tilanne ollut.

• Anonyymi
        UUSI

Ketä kiinnostaa

• UUSI

Pikku kännissä....kotona on helppo huudella mitä selvänä ei huutelis,näitä viestintä härveleiden huonoja puolia.

• UUSI

Kuitenkin,mies ku olen on minullakin halut,heikkoo vaan tuntuu olevan,olipa halut miten suuret tahansa.Elämä on.

• UUSI

Enpä ois uskonut että jotain häiritsee noin perkeleesti ihan mielestäni rehellinen kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe