Facessa kertoo, että myy kaikki kalusteet, keittiökoneet, valaisimet, astiat ym.
Sääli. Jaana teki suuren remontin paikkaan, komian tanssi parketin ym.
Olisi kannattanut käydä siellä tanssimassa .
Jääkö siellä nyt sitten porukka työttömiksi?
On siirtymässä Kulkurin Kievaria muualle, arvaatteko minne?
Ostiko Vanhan Kanalan ja Kuiwurisalin ???
Kulkurin Kievari lopettaa Mellilässä! Miksi???
8
158
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ehkä siellä ei käynyt ihmisiä tarpeeksi, mun mielestä se oli jo alunalkaenkin tuhoon tuomittu juttu
- AnonyymiUUSI
Samaa ajattelen. Kovan ja kalliin remontin teki, sekin maksoi. Paha on hyviä artisteja palkata esiintymään, jos ihmisiä ei tule tanssimaan.
Parempi lopettaa ajoissa kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Ei lopeta, vaan muuttaa paikkaa johkiin toiseen!!
- AnonyymiUUSI
Tanssijat lepäävät jo enimmäkseen hautausmailla, tuskin siitä enää elinkeinoa saa kunnei talkoillakaan kannata nykyään tansseja järjestää.
- AnonyymiUUSI
Älä nyt viitsi!!!
Nuoret ovat löytäneet tanssilavoille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitsi!!!
Nuoret ovat löytäneet tanssilavoille.Jaa voi olla, keski-ikäisenä en asiaa tunne mutta muistan, että vanhempieni ikäluokat aikoinaan tanssivat mutta nuoret eivät ja tanssit hiipuivat 20-30 vuotta sitten.
- AnonyymiUUSI
Melliläläiset on kanssa sellaisia stanan kyräilijöitä ja kateellisia ihmisiä... Olisivat nyt kannattaneet tätä yritystä kun jotain kerrankin kylällä tapahtui. Nyt voidaan sitten olla tyytyväisiä ja hokea "mitäs minä sanoin".
- AnonyymiUUSI
Vai jäikö eläkkeelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635