Euroviisujuontaja ei ollut Israelin puolella.

Anonyymi-ap

104

360

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, teurastajavaltio pitää jättää viisukisoista lopullisesti pois, ei siellä ole Venäjäkään.

• Anonyymi

Hakutulos
        israel:vt:x
        1. 1.Moos. 32:28 Silloin hän sanoi: "Sinun nimesi älköön enää olko Jaakob, vaan Israel, sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisten kanssa ja olet voittanut".

2. 1.Moos. 32:32 Sentähden israelilaiset eivät vielä tänäkään päivänä syö reisijännettä, joka kulkee lonkkaluun yli; sillä hän iski Jaakobia lonkkaluuhun, reisijänteen kohdalle.

3. 1.Moos. 33:20 Ja hän pystytti siihen alttarin ja antoi sille nimen Eel, Israelin Jumala.

4. 1.Moos. 34:7 Ja Jaakobin pojat tulivat kedolta. Kuultuaan, mitä oli tapahtunut, miehet sydäntyivät ja vihastuivat kovin siitä, että hän oli tehnyt häpeällisen teon Israelissa, kun oli maannut Jaakobin tyttären; sillä semmoista ei saa tehdä.

5. 1.Moos. 35:10 Ja Jumala sanoi hänelle: "Sinun nimesi on Jaakob; mutta älköön sinua enää kutsuttako Jaakobiksi, vaan nimesi olkoon Israel". - Niin hän sai nimen Israel.

6. 1.Moos. 35:21 Ja Israel lähti liikkeelle sieltä ja pystytti telttansa tuolle puolen Karjatornia.

7. 1.Moos. 35:22 Ja tapahtui, kun Israel asui siinä maassa, että Ruuben meni ja makasi Bilhan, isänsä sivuvaimon, kanssa. Ja Israel sai sen kuulla.

8. 1.Moos. 36:31 Ja nämä olivat ne kuninkaat, jotka hallitsivat Edomin maassa, ennenkuin yksikään kuningas oli hallinnut israelilaisia:

9. 1.Moos. 37:3 Ja Israel rakasti Joosefia enemmän kuin kaikkia muita poikiansa, koska hän oli syntynyt hänelle hänen vanhalla iällänsä, ja hän teetti hänelle pitkäliepeisen, hihallisen ihokkaan.

10. 1.Moos. 37:13 sanoi Israel Joosefille: "Sinun veljesi ovat paimenessa Sikemissä; tule, minä lähetän sinut heidän luokseen". Hän vastasi: "Tässä olen".

11. 1.Moos. 42:5 Niin Israelin pojat tulivat muiden tulijain mukana ostamaan viljaa, sillä Kanaanin maassa oli nälänhätä.

12. 1.Moos. 43:6 Israel sanoi: "Minkätähden teitte niin pahasti minua kohtaan, että ilmaisitte tuolle miehelle teillä olevan vielä veljen?"

13. 1.Moos. 43:8 Ja Juuda sanoi isällensä Israelille: "Anna nuorukaisen seurata minun mukanani, niin me nousemme ja lähdemme matkalle, että jäisimme eloon, sekä me että sinä ja vaimomme ja lapsemme, emmekä kuolisi.

14. 1.Moos. 43:11 Silloin heidän isänsä Israel sanoi heille: "Jos niin on, tehkää ainakin tämä: ottakaa säkkeihinne maan parhaimpia tuotteita ja viekää ne sille miehelle lahjaksi: vähän balsamia ja vähän hunajaa, kumihartsia ja hajupihkaa, pähkinöitä ja manteleita.

15. 1.Moos. 45:21 Israelin pojat tekivät niin, ja Joosef antoi heille vaunuja faraon käskyn mukaan sekä evästä matkaa varten.

16. 1.Moos. 45:28 Ja Israel sanoi: "Nyt on minulla kyllin; poikani Joosef elää vielä, minä menen häntä katsomaan, ennenkuin kuolen".

17. 1.Moos. 46:1 Niin Israel lähti matkalle mukanaan kaikki, mitä hänellä oli. Ja kun hän saapui Beersebaan, uhrasi hän teurasuhreja isänsä Iisakin Jumalalle.

18. 1.Moos. 46:2 Ja Jumala puhui Israelille näyssä yöllä; hän sanoi: "Jaakob, Jaakob!" Tämä vastasi: "Tässä olen".

19. 1.Moos. 46:5 Ja Jaakob lähti Beersebasta, ja Israelin pojat nostivat isänsä Jaakobin, lapsensa ja vaimonsa vaunuihin, jotka farao oli lähettänyt häntä noutamaan.

20. 1.Moos. 46:8 Nämä ovat Israelin lasten nimet, niiden, jotka tulivat Egyptiin: Jaakob ja hänen poikansa. Jaakobin esikoinen oli Ruuben.

21. 1.Moos. 46:29 Ja Joosef valjastutti vaununsa ja meni isäänsä Israelia vastaan Gooseniin. Ja kun hän saapui hänen eteensä, lankesi hän hänen kaulaansa ja itki kauan hänen kaulassaan.

22. 1.Moos. 46:30 Ja Israel sanoi Joosefille: "Nyt minä kuolen mielelläni, kun olen nähnyt sinun kasvosi ja tiedän, että sinä vielä elät".

23. 1.Moos. 47:27 Niin Israel jäi asumaan Egyptiin, Goosenin maakuntaan; he asettuivat sinne ja olivat hedelmällisiä ja lisääntyivät suuresti.

24. 1.Moos. 47:29 Kun lähestyi aika, jolloin Israelin oli kuoltava, kutsui hän poikansa Joosefin ja sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin pane nyt kätesi minun kupeeni alle ja osoita minulle laupeus ja uskollisuus: älä hautaa minua Egyptiin,

25. 1.Moos. 47:31 Hän sanoi: "Vanno se minulle". Ja hän vannoi hänelle. Silloin Israel rukoili, kumartuneena vuoteensa päänalaista vasten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakutulos
        1. 1.Moos. 32:28 Silloin hän sanoi: "Sinun nimesi älköön enää olko Jaakob, vaan Israel, sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisten kanssa ja olet voittanut".

2. 1.Moos. 32:32 Sentähden israelilaiset eivät vielä tänäkään päivänä syö reisijännettä, joka kulkee lonkkaluun yli; sillä hän iski Jaakobia lonkkaluuhun, reisijänteen kohdalle.

3. 1.Moos. 33:20 Ja hän pystytti siihen alttarin ja antoi sille nimen Eel, Israelin Jumala.

4. 1.Moos. 34:7 Ja Jaakobin pojat tulivat kedolta. Kuultuaan, mitä oli tapahtunut, miehet sydäntyivät ja vihastuivat kovin siitä, että hän oli tehnyt häpeällisen teon Israelissa, kun oli maannut Jaakobin tyttären; sillä semmoista ei saa tehdä.

5. 1.Moos. 35:10 Ja Jumala sanoi hänelle: "Sinun nimesi on Jaakob; mutta älköön sinua enää kutsuttako Jaakobiksi, vaan nimesi olkoon Israel". - Niin hän sai nimen Israel.

6. 1.Moos. 35:21 Ja Israel lähti liikkeelle sieltä ja pystytti telttansa tuolle puolen Karjatornia.

7. 1.Moos. 35:22 Ja tapahtui, kun Israel asui siinä maassa, että Ruuben meni ja makasi Bilhan, isänsä sivuvaimon, kanssa. Ja Israel sai sen kuulla.

8. 1.Moos. 36:31 Ja nämä olivat ne kuninkaat, jotka hallitsivat Edomin maassa, ennenkuin yksikään kuningas oli hallinnut israelilaisia:

9. 1.Moos. 37:3 Ja Israel rakasti Joosefia enemmän kuin kaikkia muita poikiansa, koska hän oli syntynyt hänelle hänen vanhalla iällänsä, ja hän teetti hänelle pitkäliepeisen, hihallisen ihokkaan.

10. 1.Moos. 37:13 sanoi Israel Joosefille: "Sinun veljesi ovat paimenessa Sikemissä; tule, minä lähetän sinut heidän luokseen". Hän vastasi: "Tässä olen".

11. 1.Moos. 42:5 Niin Israelin pojat tulivat muiden tulijain mukana ostamaan viljaa, sillä Kanaanin maassa oli nälänhätä.

12. 1.Moos. 43:6 Israel sanoi: "Minkätähden teitte niin pahasti minua kohtaan, että ilmaisitte tuolle miehelle teillä olevan vielä veljen?"

13. 1.Moos. 43:8 Ja Juuda sanoi isällensä Israelille: "Anna nuorukaisen seurata minun mukanani, niin me nousemme ja lähdemme matkalle, että jäisimme eloon, sekä me että sinä ja vaimomme ja lapsemme, emmekä kuolisi.

14. 1.Moos. 43:11 Silloin heidän isänsä Israel sanoi heille: "Jos niin on, tehkää ainakin tämä: ottakaa säkkeihinne maan parhaimpia tuotteita ja viekää ne sille miehelle lahjaksi: vähän balsamia ja vähän hunajaa, kumihartsia ja hajupihkaa, pähkinöitä ja manteleita.

15. 1.Moos. 45:21 Israelin pojat tekivät niin, ja Joosef antoi heille vaunuja faraon käskyn mukaan sekä evästä matkaa varten.

16. 1.Moos. 45:28 Ja Israel sanoi: "Nyt on minulla kyllin; poikani Joosef elää vielä, minä menen häntä katsomaan, ennenkuin kuolen".

17. 1.Moos. 46:1 Niin Israel lähti matkalle mukanaan kaikki, mitä hänellä oli. Ja kun hän saapui Beersebaan, uhrasi hän teurasuhreja isänsä Iisakin Jumalalle.

18. 1.Moos. 46:2 Ja Jumala puhui Israelille näyssä yöllä; hän sanoi: "Jaakob, Jaakob!" Tämä vastasi: "Tässä olen".

19. 1.Moos. 46:5 Ja Jaakob lähti Beersebasta, ja Israelin pojat nostivat isänsä Jaakobin, lapsensa ja vaimonsa vaunuihin, jotka farao oli lähettänyt häntä noutamaan.

20. 1.Moos. 46:8 Nämä ovat Israelin lasten nimet, niiden, jotka tulivat Egyptiin: Jaakob ja hänen poikansa. Jaakobin esikoinen oli Ruuben.

21. 1.Moos. 46:29 Ja Joosef valjastutti vaununsa ja meni isäänsä Israelia vastaan Gooseniin. Ja kun hän saapui hänen eteensä, lankesi hän hänen kaulaansa ja itki kauan hänen kaulassaan.

22. 1.Moos. 46:30 Ja Israel sanoi Joosefille: "Nyt minä kuolen mielelläni, kun olen nähnyt sinun kasvosi ja tiedän, että sinä vielä elät".

23. 1.Moos. 47:27 Niin Israel jäi asumaan Egyptiin, Goosenin maakuntaan; he asettuivat sinne ja olivat hedelmällisiä ja lisääntyivät suuresti.

24. 1.Moos. 47:29 Kun lähestyi aika, jolloin Israelin oli kuoltava, kutsui hän poikansa Joosefin ja sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin pane nyt kätesi minun kupeeni alle ja osoita minulle laupeus ja uskollisuus: älä hautaa minua Egyptiin,

25. 1.Moos. 47:31 Hän sanoi: "Vanno se minulle". Ja hän vannoi hänelle. Silloin Israel rukoili, kumartuneena vuoteensa päänalaista vasten.

26. 1.Moos. 48:2 Ja Jaakobille ilmoitettiin ja sanottiin: "Katso, poikasi Joosef on tullut sinun luoksesi". Niin Israel kokosi voimansa ja nousi istumaan vuoteessaan.

27. 1.Moos. 48:8 Kun nyt Israel huomasi Joosefin pojat, kysyi hän: "Keitä nämä ovat?"

28. 1.Moos. 48:10 Mutta Israelin silmät olivat vanhuudesta hämärät, niin ettei hän voinut nähdä. Niin Joosef toi heidät hänen luokseen, ja hän suuteli heitä ja syleili heitä.

29. 1.Moos. 48:11 Ja Israel sanoi Joosefille: "En olisi uskonut saavani nähdä sinun kasvojasi; ja katso, Jumala on suonut minun nähdä sinun jälkeläisiäsikin".

30. 1.Moos. 48:13 Sitten Joosef tarttui heihin molempiin, Efraimiin oikealla kädellänsä, vasemmalla Israelista, ja Manasseen vasemmalla kädellänsä, oikealla Israelista, ja toi heidät niin hänen eteensä.

31. 1.Moos. 48:14 Mutta Israel ojensi oikean kätensä ja laski sen Efraimin pään päälle, vaikka tämä oli nuorempi, ja vasemman kätensä Manassen pään päälle; hän pani siis kätensä ristikkäin, sillä Manasse oli esikoinen.

32. 1.Moos. 48:20 Ja niin hän siunasi heidät sinä päivänä, sanoen: "Sinun nimelläsi siunataan Israelissa, sanotaan: Jumala tehköön sinut Efraimin ja Manassen kaltaiseksi". Niin hän asetti Efraimin Manassen edelle.

33. 1.Moos. 48:21 Ja Israel sanoi Joosefille: "Katso, minä kuolen, mutta Jumala on teidän kanssanne ja vie teidät takaisin isienne maahan.

34. 1.Moos. 49:2 Tulkaa kokoon ja kuulkaa, Jaakobin pojat, kuulkaa isäänne Israelia.

35. 1.Moos. 49:7 Kirottu olkoon heidän vihansa, sillä se on raju, heidän kiukkunsa, sillä se on julma. Minä jakelen heidät Jaakobin sekaan ja hajotan heidät Israelin sekaan.

36. 1.Moos. 49:16 Daan hankkii oikeutta kansalleen, hänkin yhtenä Israelin sukukunnista.

37. 1.Moos. 49:24 Mutta hänen jousensa pysyy lujana, ja hänen käsivartensa ovat notkeat Jaakobin Väkevän avulla, kaitsijan, Israelin kallion,

38. 1.Moos. 49:28 Nämä ovat kaikki Israelin sukukunnat, luvultaan kaksitoista, ja tämän puhui heille heidän isänsä siunatessaan heidät; hän siunasi jokaisen erikseen erityisellä siunauksella.

39. 1.Moos. 50:2 Sitten Joosef käski lääkäreitä, jotka olivat hänen palveluksessaan, balsamoimaan hänen isänsä, ja lääkärit balsamoivat Israelin.

40. 1.Moos. 50:25 Ja Joosef vannotti Israelin poikia sanoen: "Kun Jumala pitää huolen teistä, viekää silloin minun luuni täältä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

26. 1.Moos. 48:2 Ja Jaakobille ilmoitettiin ja sanottiin: "Katso, poikasi Joosef on tullut sinun luoksesi". Niin Israel kokosi voimansa ja nousi istumaan vuoteessaan.

27. 1.Moos. 48:8 Kun nyt Israel huomasi Joosefin pojat, kysyi hän: "Keitä nämä ovat?"

28. 1.Moos. 48:10 Mutta Israelin silmät olivat vanhuudesta hämärät, niin ettei hän voinut nähdä. Niin Joosef toi heidät hänen luokseen, ja hän suuteli heitä ja syleili heitä.

29. 1.Moos. 48:11 Ja Israel sanoi Joosefille: "En olisi uskonut saavani nähdä sinun kasvojasi; ja katso, Jumala on suonut minun nähdä sinun jälkeläisiäsikin".

30. 1.Moos. 48:13 Sitten Joosef tarttui heihin molempiin, Efraimiin oikealla kädellänsä, vasemmalla Israelista, ja Manasseen vasemmalla kädellänsä, oikealla Israelista, ja toi heidät niin hänen eteensä.

31. 1.Moos. 48:14 Mutta Israel ojensi oikean kätensä ja laski sen Efraimin pään päälle, vaikka tämä oli nuorempi, ja vasemman kätensä Manassen pään päälle; hän pani siis kätensä ristikkäin, sillä Manasse oli esikoinen.

32. 1.Moos. 48:20 Ja niin hän siunasi heidät sinä päivänä, sanoen: "Sinun nimelläsi siunataan Israelissa, sanotaan: Jumala tehköön sinut Efraimin ja Manassen kaltaiseksi". Niin hän asetti Efraimin Manassen edelle.

33. 1.Moos. 48:21 Ja Israel sanoi Joosefille: "Katso, minä kuolen, mutta Jumala on teidän kanssanne ja vie teidät takaisin isienne maahan.

34. 1.Moos. 49:2 Tulkaa kokoon ja kuulkaa, Jaakobin pojat, kuulkaa isäänne Israelia.

35. 1.Moos. 49:7 Kirottu olkoon heidän vihansa, sillä se on raju, heidän kiukkunsa, sillä se on julma. Minä jakelen heidät Jaakobin sekaan ja hajotan heidät Israelin sekaan.

36. 1.Moos. 49:16 Daan hankkii oikeutta kansalleen, hänkin yhtenä Israelin sukukunnista.

37. 1.Moos. 49:24 Mutta hänen jousensa pysyy lujana, ja hänen käsivartensa ovat notkeat Jaakobin Väkevän avulla, kaitsijan, Israelin kallion,

38. 1.Moos. 49:28 Nämä ovat kaikki Israelin sukukunnat, luvultaan kaksitoista, ja tämän puhui heille heidän isänsä siunatessaan heidät; hän siunasi jokaisen erikseen erityisellä siunauksella.

39. 1.Moos. 50:2 Sitten Joosef käski lääkäreitä, jotka olivat hänen palveluksessaan, balsamoimaan hänen isänsä, ja lääkärit balsamoivat Israelin.

40. 1.Moos. 50:25 Ja Joosef vannotti Israelin poikia sanoen: "Kun Jumala pitää huolen teistä, viekää silloin minun luuni täältä".

7:53 hyppää pituutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakutulos

7:56 minä teille sanon, olkaa hiljaan kun MINÄ puhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakutulos

Hiljaa hihhuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

7:53 hyppää pituutta

Hypätköön mereen.

• Anonyymi

Palestiinalaiset ovat omalla synnyinmaallaan, israel on sinne perustettu väkisin satukirjan perusteella.
      Israel on varastettu maa.

• Anonyymi

Hanki aivot ja elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki aivot ja elämä.

Sulta ne puuttuvat, et ollut paikalla kun niitä jaettiin.

• Anonyymi

Kyllähän jutut Jumalan valitusta kansasta on täyttä satua kuten se itse "ukkokin". Luulisi ihmisten jo ymmärtävän tuon vuonna 2025.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän jutut Jumalan valitusta kansasta on täyttä satua kuten se itse "ukkokin". Luulisi ihmisten jo ymmärtävän tuon vuonna 2025.

Kaikkein huvittavinta on, että satu juutalaisten valitun kansan asemasta on juutalaisten itsensä kirjoittama : )

• Anonyymi

Israel on paskamaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel on paskamaa.

Aika paljon menee asteikossa jopa nollan (0) alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"jumalan" valitettava valheellinen kansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole satua se. Tuhansia vuosia sitä ovat viholliset yrittäneet tuhota Israelia kuten nyt hamas, vielä ei ole pystytty siihen. Eikä pystytä milloinkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole satua se. Tuhansia vuosia sitä ovat viholliset yrittäneet tuhota Israelia kuten nyt hamas, vielä ei ole pystytty siihen. Eikä pystytä milloinkaan.

Hölmö. Israel on perustettu 1948, ei tuhansia vuosia sitten

• Anonyymi

Juuri niin, palestiinalaiset hyökkäsivät säälittä Israeliin tappaen silmittömästi ja ottaen panttivankeja hirvittäviin oloihin. Aivan kuten venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Ero on vain se että Israelilla on kunnollinen kyky puolustautua terroristeja ja hyökkääjää vastaan.

• Anonyymi

Israel on terrorisoinut Palestiinalaisia jo kohta 80 vuotta. Pitäisi siirtää jutikat autiolle saarelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel on terrorisoinut Palestiinalaisia jo kohta 80 vuotta. Pitäisi siirtää jutikat autiolle saarelle.

Kuinka joku voi olla muslimien puolella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka joku voi olla jutikkateurastajien puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka joku voi olla teurastajien puolella.

• Anonyymi

Israel oli toiseksi paras.
      -mikä oli parempi?
      -KAIKKI MUUT MAAT

• Anonyymi

Hyvä juontaja 👍

• Anonyymi

samaa mieltä, palkankorotus hänelle ilman muuta.

• Anonyymi

Jees. Ja hyvä voittaja.

• Anonyymi

Pohjois-Korea pitäisi ottaa mukaan viisuihin, tulisi vähän erilaista väriä mukaan.

• Anonyymi

Trump suosittelee.

• Anonyymi

Palestiina pellet ulos telkkarista

• Anonyymi

Jeesus oli palestiinalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus oli palestiinalainen

Mitäs hihhulit siihen sanovat.

• Anonyymi

Mielestäni jos laulukilpailussa ei osaa olla politikoimatta on paras lopettaa koko kisa.
      Mistäpä me loppujenlopuksi tiedämme totuuden miten asiat ovat kun uutisointia hallitsee Hamas.

• Anonyymi

USA:ssä Yle ja Hesari uutisoi demokraatti uutistoimistojen uutiset ja Gazan tilanteesta Hamas uutiset.

• Anonyymi

Hamas on kotimaassaan, vastustamassa jutikoiden terroria.

• Anonyymi

Kun Israel oli mukana, niin viisuihin olisi voinut ja saanut osallistua Valko-venäjä ja Venäjä myös. He kaikki ovat omasta mielestään rauhan asialla. Ja maa joka ei edes ole eurooppaa, voi todella osallistua kuten rauhan tyyssija Pohjois Korea.

• Anonyymi

Viisujen lopputulos osoittaa että 90% Eurooppalaisista on Israelin puolella. Palestiina vajakkeja muutama prossa.

• Anonyymi

Mutta palestiinalaiset ovat oikeassa.
        Yhtä oikeassa kuin mekin kun puolustamme maatamme venäjää vastaan.

• Anonyymi

Eihän se sitä oikeastaan osoita. Osoittaa kyllä, että Euroopassa on paljon ihmisiä, joiden mielestä kansanmurha on ihan ok. Kuten on ollut ennenkin, esimerkiksi toisen maailmansodan aikoihin. Olemmeko siis kehittyneet paremmiksi? Emme, selvästi.

Mutta pääasiassa ihmiset ovat äänestäneet omasta mielestään parasta kilpailuesitystä. Sen lisäksi on ollut politikointia, jossa Israelille on annettu ääniä nimenomaisesti tuen osoitukseksi Israelin toimista. Jos kaikki olisivat äänestäneet siitä, onko kansanmurha ok vai ei, tulos olisi toivottavasti ollut toisenlainen. Nyt varsinainen äänestysaihe oli eri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se sitä oikeastaan osoita. Osoittaa kyllä, että Euroopassa on paljon ihmisiä, joiden mielestä kansanmurha on ihan ok. Kuten on ollut ennenkin, esimerkiksi toisen maailmansodan aikoihin. Olemmeko siis kehittyneet paremmiksi? Emme, selvästi.

Mutta pääasiassa ihmiset ovat äänestäneet omasta mielestään parasta kilpailuesitystä. Sen lisäksi on ollut politikointia, jossa Israelille on annettu ääniä nimenomaisesti tuen osoitukseksi Israelin toimista. Jos kaikki olisivat äänestäneet siitä, onko kansanmurha ok vai ei, tulos olisi toivottavasti ollut toisenlainen. Nyt varsinainen äänestysaihe oli eri.

enemmistö teistä on täysiä mulukkuja

• Anonyymi

Hahaa. Laskitko helmitaululla tollo ? Kyse oli laulukilpailu. Ei maaottelu Palestiina - Israel. Kyllä lte hihhulit saatte sodan laulukilpailustakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta palestiinalaiset ovat oikeassa.
        Yhtä oikeassa kuin mekin kun puolustamme maatamme venäjää vastaan.

Näin on.

• Anonyymi

Vihervasemmisto rakastaa oman vakaumuksensa mukaan palestiinan ja terroristi hamasin touhuja. Se lähellä heidän sydäntä. Mutta kun kyseessä hyvä Israel johon pahuus tulee gazasta niin se on vaikea käsittää. Hamas on se joka hyökkäsi. Nautin joka päivä kun israel antaa näille runtua ansiomsa mukaan.

• Anonyymi

Et ymmärrä, vassarit ovat oikeudenmukaista väkeä.

• Anonyymi

Jos Israelin toimet Gazassa ovat sinusta vain puolustautumista ja oikeutettua, niin tottapa Hamasinkin hyökkäys oli vastaavasti puolustautumista ja oikeutettua? Vai vaihteleeko se, milloin viattomia ihmisiä saa joukkotuhota?

• Anonyymi

NYT OLI KYSEESSÄ LAULUKILPAILU.EI USKOVAISTEN AINAINEN SOTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Israelin toimet Gazassa ovat sinusta vain puolustautumista ja oikeutettua, niin tottapa Hamasinkin hyökkäys oli vastaavasti puolustautumista ja oikeutettua? Vai vaihteleeko se, milloin viattomia ihmisiä saa joukkotuhota?

Näköjään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sata miljoonaa ruumista. Onkse jotenkin oikeudenmukaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sata miljoonaa ruumista. Onkse jotenkin oikeudenmukaista?

Ei mitään tekemistä vassareilla 100 miljoonaan uhriin.
        Ne ovat diktaattoreiden tekemiä, vassarit eivät kannata diktatuuria.

• Anonyymi

Palestiinalaiset ovat vain ja ainoastaan itse syyllisiä. Tämä sopii toki vihervassareille hyvin että syyllistetään israelia vaikka palestiina on se paha ja hyvä vaan että israel puolustautuu. Ja noiden kanssa täytyy käytännössä kaataa koko kaupunki maahan jotta paskiaiset ei enää nouse sieltä uuteen hyökkäykseen.

• Anonyymi

Omassa kotimaassaan eivät palestiinalaiset ole syyllisiä, ovat asuttaneet aluettaan jo yli 8000 vuotta.
        Israel on vieraalla maalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omassa kotimaassaan eivät palestiinalaiset ole syyllisiä, ovat asuttaneet aluettaan jo yli 8000 vuotta.

Olet tainnut nukkua historian tunneilla tai sitten et ole käynyt suomalaista peruskoulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tainnut nukkua historian tunneilla tai sitten et ole käynyt suomalaista peruskoulua.

Vasemmistolaisilla ylipäätään on sen verran matala äo, ettei voikaan olettaa, että jotain faktatietoa päähän jäisi, vaikka peruskoulu olisikin armosta rämmitty läpi.

• Anonyymi

• Anonyymi

Näin. Näin ihminen pystyy aidosti, sydämestään ja oikeaksi kokien oikeuttamaan kansanmurhan. Sanomaan, että uhrit ovat pahoja ja että heidät pitää tappaa, nälkiinnyttää, tuhota viimeistä vauvaakin myöten.

Niin ohut oli sivistyksen kuori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu ei ole historiankirja eikä lakikirja, se on satukirja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu ei ole historiankirja eikä lakikirja, se on satukirja.

Sen ennustukset vaan toteutuu vääjäämättä. Ilmastonmuutos on esimerkiksi ennustettu Jesaja 24 -luvussa.

• Anonyymi

Mene mäkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On juuri näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistolaisilla ylipäätään on sen verran matala äo, ettei voikaan olettaa, että jotain faktatietoa päähän jäisi, vaikka peruskoulu olisikin armosta rämmitty läpi.

Siis persuja tarkoitat. Persut eivät lue kirjoja koska kirjat ovat kulttuuria keli paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin. Näin ihminen pystyy aidosti, sydämestään ja oikeaksi kokien oikeuttamaan kansanmurhan. Sanomaan, että uhrit ovat pahoja ja että heidät pitää tappaa, nälkiinnyttää, tuhota viimeistä vauvaakin myöten.

Niin ohut oli sivistyksen kuori.

Se on totta. Ja uskovaiset on pahimpia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen ennustukset vaan toteutuu vääjäämättä. Ilmastonmuutos on esimerkiksi ennustettu Jesaja 24 -luvussa.

Jesaja kysyi ennustajaeukolta kauppatorilla.

• Anonyymi

Jäin miettimään ihmisyyttä. Sama kansa juhlii ja tappaa yhtäaikaa. Sellaisiako me olemme vahvoinakin? Näistä kisoista olisi pitänyt osallistujista poistaa kaikki sotaa käyvät valtiot. Ja kaikista muistakin kisoista. tai sitten ottaa kaikki valtiot mukaan. Oli hyvä ettei Israel voittanut. Israelin ja sen muusikoiden olisi pitänyt itse ymmärtää jättää kisat väliin.

• Anonyymi

Uskovaiset ovat sairaita, heidät pitäisi sulkea pysyvästi kirkkoihinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin ääriuskovaiset fanaatikko terroristit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okay, varoitukseksi tavallisille uskovaisille, jos järki ei ala heillä toimia, sama kohtalo heillä sitten kuin ääriuskovaisillakin.

• Anonyymi

Juuri niin. Jos Israelissa muka vastustetaan Netanjahun politiikkaa ja palestiinalaisten murhaamista niin mikseivät nämä Israelin muusikot jääneet itse vapaaehtoisesti pois kisoista vaan tunkivat sinne aiheuttaen tahallaan konfliktin silläkin teolla meidän eurooppalaisten rauhanomaisten maiden keskinäiseen musiikkitapahtumaan.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. AINA TAPPELEMASSA. Jossakin maailman kolkassa. AINA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin. Jos Israelissa muka vastustetaan Netanjahun politiikkaa ja palestiinalaisten murhaamista niin mikseivät nämä Israelin muusikot jääneet itse vapaaehtoisesti pois kisoista vaan tunkivat sinne aiheuttaen tahallaan konfliktin silläkin teolla meidän eurooppalaisten rauhanomaisten maiden keskinäiseen musiikkitapahtumaan.

Siksi, että Israelin edustaja on viime ja tänä vuonna ollut nimenomaan Israelin propagandaedustaja. Netanjahu vaati osallistumista viime vuonna, kun sitä arvuuteltiin. Nämä ovat viimeisen päälle valittuja herättämään empatiaa Israelia kohtaan.

• Anonyymi

Erota se että Israel ei tietentahtoen tapa siviilejä. Hamas tappaa. Israel varoittaa useasti ja antaa aikaa siviileille lähteä pommien alta pois, hama ei anna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erota se että Israel ei tietentahtoen tapa siviilejä. Hamas tappaa. Israel varoittaa useasti ja antaa aikaa siviileille lähteä pommien alta pois, hama ei anna.

Voi mutta kyllähän se nimenomaan tappaa, tahallaan ja tietoisesti. Ei siellä ole, minne lähteä. Gazaa jyrätään parhaillaan raunioiksi ja tapetaan kaikki lapsia myöten. Ei tässä nyt Israelin pyhittäminen onnistu. Nyt siellä kuolee nälkään lapsia aivan joka ikinen päivä, kun Israel ei päästä avustuksia alueelle. Pommittaa avustustyöntekijöitäkin, samoin reporttereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel teurastaa, se on murhaamista. Yli 50000 viatonta uhria.

• Anonyymi

Silvennoista on turha syyttää puolueellisuudesta. Hän oli täysin oikeassa siinä että Israelin voitto olisi ollut Viisujen loppu. Suomessa ei enää olisi edes järjestetty UMKta koska kukaan artisti ei olisi edes hakenut sinne. Ei kukaan olisi lähtenyt Israeliin esiintymään. Sitäpaitsi on selvää että Isrselin voitto olisi perustunut huijaukseen jonka mahdollistaa EBUn onneton sääntö siitä että sama henkilö saa äänestää jopa 20 kertaa.

• Anonyymi

"Israelin valtio eli Israel on valtio Välimeren ja Jordanjoen välissä Lähi-idässä. Israel perustettiin Palestiinan alueelle vuonna 1948."
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Israel

Palestiinalaiset olivat ensin.
        Maahanmuuttajat tulivat sen jälkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Israelin valtio eli Israel on valtio Välimeren ja Jordanjoen välissä Lähi-idässä. Israel perustettiin Palestiinan alueelle vuonna 1948."

Juuri näin.

• Anonyymi

Olet taatusti oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.Se on faktaa hyvät hihhulit

• Anonyymi

Se on kommareiden juhla.

• Anonyymi

Navetahajulle on varattu monessa maassa kaulakiikku.

• Anonyymi

Toivottavasti toteutuu pian.

• Anonyymi

Huomisesta lähtien julmettu damage kontroll setit päällä kaikissa agendamedia lähettimissä kesälomiin asti.
      Päivittäin jonkun hurskaan juutalaisperheen haastattelu, tehdään vierailuja juutalai

• Anonyymi

..perheisiin. Kerrotaan juutalaisesta ruokakulttuurista. Sitten taas juttua holokaustista. Juttuja juutalaisaiheisista museoista, taiteesta. Hihhulikristityt muistuttavat juutalaisuuden palvomisen tärkeydestä. Jne jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..perheisiin. Kerrotaan juutalaisesta ruokakulttuurista. Sitten taas juttua holokaustista. Juttuja juutalaisaiheisista museoista, taiteesta. Hihhulikristityt muistuttavat juutalaisuuden palvomisen tärkeydestä. Jne jne.

Ben Zyskowicz tulee aina kipin kapin paikalle kun tarvitaan damage kontrollia. Zyzko varmaan heti tulevalla viikolla vähintää A studiossa ja sitten jossain kevyemmässä viihdehupailussa hakemassa mukavan miehen pisteitä.

• Anonyymi

Todella harmi ettei Hamas osallistunut euroviisuihin…
      Olisi ihan varmasti voittanut…

• Anonyymi

Onko vassuilla moraalista oikeutta puhua yhtään mitään kenenkään väkivallasta kun heidän oma aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä? Niin kauan kun vassut eivät pyydä aatteensa/systeeminsä hirmutöitä anteeksi ja sanoudu niistä irti julkisesti, ei heillä ole moraalista oikeutta tähän kritiikkiin.

• Anonyymi

Keitäs ne olivat ne Venäjän älymystön tappaneet kommarijohtajat ?
        Keille on aivan sama miten paljon sen johtamansa maan kansaa tappaa tai tapattaa niin kauan kun se ei ole omaa kansaa ?

• Anonyymi

Kuka pyytää anteeksi, tekijät ovat taivaallisessa laulukuorossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keitäs ne olivat ne Venäjän älymystön tappaneet kommarijohtajat ?
        Keille on aivan sama miten paljon sen johtamansa maan kansaa tappaa tai tapattaa niin kauan kun se ei ole omaa kansaa ?

Ihan sama mutta se joka edustaa vasemmistoaatetta, ei ole moraalisesti oikeutettuja puhumaan mitään kenenkään väkivallasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka pyytää anteeksi, tekijät ovat taivaallisessa laulukuorossa.

Saman aatteen johtohenkilöt voisivat pyytää anteeksi vassujen hirmutöitä jotka jatkuvat edelleen tuolla paksun pojan valtakunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman aatteen johtohenkilöt voisivat pyytää anteeksi vassujen hirmutöitä jotka jatkuvat edelleen tuolla paksun pojan valtakunnassa.

Kiina pelkästään tappoi 70 miljoonaa. Neukku tappoi älymystöä miljoonia ja yhteensä 20 miljoonaa ihmistä. Siitä tulee melkein sata miljoonaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiina pelkästään tappoi 70 miljoonaa. Neukku tappoi älymystöä miljoonia ja yhteensä 20 miljoonaa ihmistä. Siitä tulee melkein sata miljoonaa.

Pohjoiskorea tappaa toisinajattelijoita tälläkin hetkellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellette punikit sanoudu irti julmasta aatteestanne, te olette tekopyhiä kun haukutte Israelia väkivallasta.

• Anonyymi

Kaikilla on moraalinen velvollisuus edes puhua, kun jossakin suoritetaan kansamurhaa mitä julmimmalla tavalla. Sinullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diktaattori Kim, hän ei ole vassari. Tajuutsä?

• Anonyymi

Just ja joo ja sieg heil ! Viime kerralla tuli turpiin jotta tukka lähti mutta nyt on arabien öljymiljoonat takana ja "putler" sekoittaa pakkaa että eiköhän se ennenpitkää onnistu ...

• Anonyymi

Onhan se hienoa että HOMO juontaja kannattaa HAMASIA!
      Sitähän saa mitä tilaa…
      ALLAAAAAAH AKBAR PALESTINA…

• Anonyymi

mene kiireesti valkotakkisten pakeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mene kiireesti valkotakkisten pakeille.

Kyllä tuo pitää taluttaa. Ymmärrys ei riitä omatoimisuuteen.

• Anonyymi

Onhan hienoa, että Silvennoinen uskaltaa julkisesti myöntää olevansa natsipaska.

Alan mies alan töissä. Oikealla työnantajalla.

• Anonyymi

Vaikka tuomitsisikin Israelin armeijan kovat otteet Gazassa.

Niin tuo juontajan orgasmipurkaus ei selvästikään kummunnut mistään terveestä pääkopasta.

• Anonyymi

Se nimenomaan tuli terveestä pääkopasta.
        Sulla on sairas pääkoppa.

• Anonyymi

Sairas rasistipaska ylellä. Mutta siellähän niitä riittää.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      170
      5425
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      160
      1297
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      22
      1048
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe