tulisi estää vahingoittamasta Seurakuntia. https://www.youtube.com/watch?v=tWYbM7mhzK0
Narsisteja
1
56
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti moni tajuaa asian liian myöhään. Täällä eräs ns profeetta pyöritti pitkään omaa hoviaan ja sai aikaan pahaa jälkeä. Eräs joutui suljetulle hoitoon ja moni särkyi pahasti. Aluksi kukaan ei uskonut varoituksia. Se tuttu lause, ettei saa koskea Herran voideltuun. Minulle toivotti rangaistuksen ja kirouksen, kun annoin kritiikkiä hänen touhuistaan. Uhkasi poliisilla ja sanoi tuhoavansa minut. Melkein onnistui. Kesti pitkään ennenkuin hän jäi kiinni kaikesta. Raha ja halu hallita sekä tahtoi olla suuri profeetta ja evankelista. Tänään hän ei nauti seurakuntien luottamusta. Mutta ottaa uhrin aseman. Vieläkin yrittää pyrkiä uskovien pariin ja saada koottua uuden hovinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481