Skuutti ongelma ratkeaa kun rajoitetaah niiden nooeus noin 5 kmh
Ei aiheuta niin paljon vaaraa.
Leikaus salikin kiittää ja vakuutusyhtiöt
Jos halutaan ja kkypöreä pakko
Skuutti ongelma ratkeaa kun rajoitetaah niiden nooeus noin 5 kmh Ei aiheuta niin paljon vaaraa. Leik
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei uusi laki tule poistamaan kaikkia ongelmia!
Eli jatkossakin alle 15-vuotiaat ajavat skuuteilla. Vuokrattavilla on tällä hetkellä 18-vuoden ikäraja ajamiseen, mutta niin vaan, ainakin täällä, pääkaupunkiseudulla suurin osa niillä ajavista on alle 18-vuotias.
Skuuteilla, rakenteellinen nopeus yli 15 km/h, on tälläkin hetkellä jalkakäytävällä ajaminen kielletty. Siellä vaan lähes jokainen ajaa, kuten ajaa myös yli 12-vuotiaat pyöräilijät.
Miksi skuuttaajat ja pyöräilijät luulevat, että saavat ajaa jalkakäytävillä vaarantamassa meidän jalankulkijoiden turvallisuutta elleivät itse uskalla ajaa ajoradalla pyörätien puuttuessa?
Silloin jätetään käyttämättä sitä ajoneuvoa tai etsitään vaihtoehtoinen reitti!
Helppoa!
Mikäli nopeutta rajoitetaan rakenteellisesta nopeudesta alle 15 km/h, niin se ei muuta ajoneuvon ominaisuutta siltä osin missä sillä ajetaan. Sillä skuutilla ajetaan siitä huolimatta ajoradalla tai pyörätiellä. - AnonyymiUUSI
Aika sekavaa soperrusta
Suutin nopeus kävely nopeuteen
Kypärä pakko ja vakuutus ja ikäeäja 16 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625