AITO USKO

Anonyymi-ap

Jumalan lahjoittama pelastava usko Jeesukseen tulee Jumalan Sanan kautta.

”Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.”
Room 10:17

30

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tulee siis usko kuulosta, mutta kuulo Jumalan sanan kautta.

• Anonyymi

Alltså kommer tron av predikan, men predikan i kraft av Kristi ord.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alltså kommer tron av predikan, men predikan i kraft av Kristi ord.

So then faith cometh by hearing, and hearing by the word of God.

• Anonyymi

Niinpä toteamme, että uskonharha, jota herjaajat kylvävät, on epäusko, joka johtaa kadotukseen.

• Anonyymi

Ihminen saadaan käännyttämällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

Kautta ja kautta, yleensä ohitustiet menee jonkin kaupungin kautta, mutta ne menevät ohi.

Raamatun mukaan oikea aito usko on kuitenkin kasteen lahjan Pyhän Hengen yksi pysyvä ominaisuus.

Gal. 5:22

Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

• Anonyymi

”Ihminen saadaan käännyttämällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.”
        Sinä olet siitä elävä esimerkki.

• Anonyymi

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

• Anonyymi

Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi

Paavali yritti omilla uusilla opeillaan saada seuraajia.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

• Anonyymi

Ilm. 16:13

Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

• Anonyymi

Kaikesta Paavali-herjastasi joudut vastaamaan Jumalalle. Tiesitkö sitä?

• Anonyymi

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonlahkoa ry:tä ja uskonkulttia,
      jotka kaikki sanovat, että vain heilä on se AITO USKO, muut ovat harhaoppisia.

Jos ne kaikki tuhat erioppista uskonlahkoa olisivat Kristuksen ruumiin jäseniä, niin Jeesus olisi kuin tuhatjalkainen mato.

• Anonyymi

Sellaiset uskonlahkot tulisi kieltää, joissa yli puolella pastoreista ja jäsenistä on rikollinen tausta ja pitkä rikosrekisteri.

• Anonyymi

Tiesitkö muuten, että joudut Jumalan eteen valheistasi? Ikää sinulla on jo niin paljon, että kehoittaisin sinua pikimmiten tuhkaan ja säkkiin.

• Anonyymi

Jumalan antama usko tulee Jumalan sanasta.
      Ilman Jumalan sanaa ei ole aitoa uskoa.
      Pyhä Henki sen vaikuttaa ihmisessä.

• Anonyymi

Ei se Tampereella kadulla naisen tappanut mies ollut aito uskovainen?

• Anonyymi

Helluntailailainen mies kuulemma oli.

• Anonyymi

Fariseukset sanoivat olevansa aito uskovaisia kun menivät Johanneksen luokse saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta.

Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, koska tarjolla oli vain syntisten katumuskaste vettä pään päälle valelemalla.

• Anonyymi

Johannes nimitti tosiuskovaisia lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.

• Anonyymi

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi

Jaakob oli Jeesuksen veli ja Jerusalemin seurakunnan johtaja. Luotettava mies,
      ei mikään murhamies.

Jaak.2
      24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.
      25 Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä

• Anonyymi

Ymmärtäminen on eri asia kuin uskominen. Ehkä kristillisyys jakaantuu tässä kahtia. Papit hallitsevat uskovia ja pelkäävät ajattelevaa henkilöä.

Ei silti, elämää ei voi hallita kuin osittain, mutta siihen voi yrittää suhtautua. Kirjoja ei tarvita, mutta niidenkin kautta voi sitä tehdä.

Ei toisten elämää vaan omaansa.

• Anonyymi

Lahkoissa maallikot mekastaa ja opettaa kuka mitäkin. Lahkot tuottaa paljon uskontojen uhreja.

Lahkopastoreilla on voi olla paljon kokemusta vankeinhoitolaitoksen palveluista.

• Anonyymi

>>Jaakob oli Jeesuksen veli ja Jerusalemin seurakunnan johtaja<<

Oliko sekin jumalan poika?
      Jos ei ollut niin ei ollut veli.

• Anonyymi

Jeesus on tosi ihminen , Daavidin poika ja Joosefin poika. Ihmisen soluja käytettiin.

Kasteessa Jeesuksesta Kruunattiin ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan ja kasteessa Jumala tunnusti isyytensä.

Hepr. 1:5

Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?

• Anonyymi

Jeesus oli Joosefin ja Marian poika.

Hedelmöitys sitä vastoin hoidettiin Jumalan toimesta, jotta profetiat täyttyisi.

"Neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, joka pitää kutsuttaman Korkeimman Jumalan pojaksi."

• Anonyymi

Usko tulee luulemisesta.
      Jos tietää, ei tarvitse luulla eikä uskoa.

• Anonyymi

Väärämielisten usko tulee harhaoppien kuulemisesta.

Tit.3
        10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
        11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

• Anonyymi

Tampereella aitouskovainen tappoi kadulla pienen lapsen kanssa kävelleen raskaana olevan naisen.

• Anonyymi

Käännyttämällä tehdään käännynnäisiä, siihen päälle pelkkä vesikaste on nimeltään proselyyttikaste.

Kristittyjä tehdän kastamalla vedestä ja Hengestä. Kasteessa he saavat puhdistettuun ja tyhjään sydämeen uskon Hengen lahjan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13