Se, että ihminen häiritsee luontoa lukemattomin eri tavoin on sitten taas toinen juttu, mutta ilmaston muutoksesta on turha puhua, sillä mittaukset eivätkä mallit anna luotettavaa pohjaa tällä hetkellä. On kuumia ja kylmiä jaksoja. Ne ovat sääilmiöitä.
Ilmastonmuutos on intoilijoiden kehittämä mantra, jolla saadaa uusia tuotteita myyntiin.
4
58
Vastaukset
- Anonyymi
Ihminen on globaalisti tarkastelle vieraslaji, joka pitäisi hävittää. Ehkä se tekee sen ihan itse.
- Anonyymi
Vihreä ja tulipunainen siipi paasaa ilmastonmuutoksesta ja syyllistää muun muassa maa-ja metsätaloutta ja liikaa kulutusta. Samaan aikaan valittavat, kun hallitus riistää, ettei pienituloisella ole varaa kuluttaa... Eikös se pienempi kulutus olisi heille juuri se oikea elämisen tyyli? Vai onko sittenkin lähempänä omaa ideologiaa tehdä marinit, syyllistää muita ja pröystäillä itse.
- Anonyymi
Näin ovat paremmat aina opastaneet rahvasta -
Älkää tehkö niinkuin minä, vaan niinkuin minä sanon
- Anonyymi
Joka päivä odotan milloin tapahtuu se ns.ilmaston lämpeneminen. Nytkin Pekka Pouta lupaili lumisateita Lapin etelä osiin ja on 17.5.2025.
Olisiko aika jo tarttua työntekoon ja jättää ilmastoasiat eikä mennä tuohon vihreiden vouhotukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1975102Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä422578- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161739- 821364
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471229Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321203Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105959Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.118896