saatanan lapset, polkupyörävarkaat ja kaikenlaisiin muihinkin rikoksiin atkuvasti syylistyville tulisi antaa kuolemantuomiot. Näin päästäisiin paskasakista rikoksentekijöistä eroon ja saataisiin elää vapaammin.
Nyt rikolliset polkupyörävarkaat tuhiavat monien ihmisten elämää kun joudutaan jännittämään saako jumalaton rikollinen varastetua polkupyörän vai ei.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c2a03522-3ace-458c-9c2d-c6ff0c4778c2
Lakimuutoksia tarvittaisiin ja todella suuria muutoksia.
Miksi Suomessa jumalattomile polkupyörärikollisille ei anneta kuolemantuomioita?
8
110
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa annetaan kuolemantuomio vain syntymättömille mitään pahaa tekemättömille uusille ihmisaluille.
Rikollisille annetaan viisi lämmintä ateriaa päivässä, nopea terveydenhuolto ja lämmin asunto ilmaiseksi.uhrit saa oikeutta jos on ylimääräinen satatuhatta asianajajille. - Anonyymi
Maailmalla annetaan kuolemantuomio ja tapetaan monille viattomille lapsille, naisille ja siviileille ja sen asian eteen kiivaillaan että niin pitää tehdä.
Joten jos syyttömiä tapetaan, niin ei olisi mikään juttu tappaa syyllisiä. - Anonyymi
Sdp viher vasemmiston arvoja nuo rikollisten hyysäämiset.
- Anonyymi
Niin on.
Parempi ottaa käyttöön ääriajattelu, jossa ihmishengellä ei ole mitään arvoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
Parempi ottaa käyttöön ääriajattelu, jossa ihmishengellä ei ole mitään arvoa.Joskin uskoa siihen ei pidä millään tavalla liittää, koska ei täydellisessä pahuudessa ole uskoa.
- Anonyymi
Minulta on kolme pyörää varastettu mutta en silti kuolemantuomiota heille halua. Narkkarit tarvitsevat rahaa huumeisiin. Uskoontulo olisi ratkaisu näille synninorjille.
- Anonyymi
Huumekauppiaille voisi alkua suositella, lyhtypylväs käyttöön kesäaikana.
- Anonyymi
Vornasen tavoin, lugeri taskuun kaikille ja baanalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433739Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102694En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152663IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392013Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581728Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253