tuhotakseen kaikki gazalaiset.
Eikö muu maailma , muut kansat ja varsinkin uskovaiset , ettekö voi tehdä mitään tälle raakuudelle ?
Israel käyttää nälkää aseenaan
14
252
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mieltä ovat Kristillis Demokraatit tästä Israelin toiminnasta ?
- Anonyymi
Kristittyjen jumala taputtaa saatanan kansa käsiään.
- Anonyymi
Yhdysvallat on yhtä syyllinen Gazan tuhoamiseen kuin Israel .
Venäjä ja USA ovat loppujen lopuksi samanlaisia Diktatuureja. Ahneita suurvaltoja,joille pienemmät valtiot ovat vain pelinappuloita.- Anonyymi
Unohdit Kiinan joka on suurvalta. On se ihmeellista kun Venäjä surmaa Ukrainassa ja Israelin silmittömissä pommituksissa kuolee lapsia ja siviilejä. En hyväksy maamme kirkkojen asennetta Palestiinan konfliktissa.. Taidan erota kirkosta vastalauseena sille kansanmurhalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit Kiinan joka on suurvalta. On se ihmeellista kun Venäjä surmaa Ukrainassa ja Israelin silmittömissä pommituksissa kuolee lapsia ja siviilejä. En hyväksy maamme kirkkojen asennetta Palestiinan konfliktissa.. Taidan erota kirkosta vastalauseena sille kansanmurhalle.
Minä erosin 1989 kirkosta ja siitä asti olen laittanut veroissa säästetyt pankkiin. 1995 aloin laittamaan kaikki rahastoihin ja 2012 ostin upouuden Tojotan kirkollisveroista säästetyillä rahoilla.
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Mahtaako Israel lopettaa kymmeniä vuosia jatkuneen sotatilan.
Mitä muita ratkaisuja olisi.- Anonyymi
Kaikki riippuu Hamasista. Hamasi riisuttava aseista ja palautettava Jordaniaan.
- Anonyymi
Israel on nykypäivän natsivaltio. Juutalaiset itkivät kun natsit tappoivat heikäläisiä nälkään aikoinaan. Nyt tekevät sitä sitten muille.
- Anonyymi
Orja matkii aina isäntäänsä.
- Anonyymi
Pitemmällä tähtäimellä pitäisi ymmärtää rakenteet: Gaza ei ole alue, joka pystyisi edes normaalissa oloissa tuottamaan oman ruokansa, vaan on jatkuvasti ulkoa tuotavan avun varassa. Kaksi miljoonaa asukasta tuolla kaistalla on yksinkertaisesti liikaa.
Sama pätee Israeliin: sen kahdeksanmiljoonainen kansa ei kykene ruokkimaan itseään, vaan kansainvälisessä saarrossa sekin kuolisi nälkään. Israel on sotaa käyvä demokraattinen maa. Tilanne johtuu Hamasista ja media on mennyt halpaan.
Tietysti Israelin hallitusta voi arvostella, olisi se voinut toimia toisinkin. Mutteivät Israelilaiset halua olla maanpettureita ja sodan aikana vastustaa hallitusta. Silti, kun se on demokraattinen maa, siellä on nyt äänekkäät mielenosoitukset hallitusta vastaan. Lehdet kirjoittavat Netanjahua vastaan. Demokraattinen maa.- Anonyymi
Miten ne juutalaisten ihmisoikeudet? Israelin alueelle tulee raketteja näiden "rauhanuskonnon" alueelta joiden tarkoitus on tappaa? Miten voit neuvotella vihollisen kanssa joka on vannonut tappavansa sinut ja kansasi? Tämä musujen lause joelta merelle tarkoittaa Israelin tuhoa? Sehän on vihervasemmiston mielestä mukava pikku kommentti? Täytyy muistaa että lähi-idän muslimit oli ww2 aikana vahvasti natsien puolella, Jerusalemin suurmuftille myönnettiin korkea kunniamerkki juutalaisten tappamisesta.
- Anonyymi
Israel ei käytä nälkää aseenaan.
Vuosi sitten puhuttiin, että Gazan kaistalla on nälänhätä.
Myöhemmin se muuttui muotoon, että Gazan kaistaa uhkaa välittömästi nälänhätä.
Nyt se on muuttunut muotoon, että on olemassa riski, että Gazaan tulee nälänhätä, ellei sinne viedä ruokaa vähintään niin paljon, kuin sinne nykyiselläänkin viedään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807