Ilmeisesti poliisille soitettava
Haukkuvat koirat häiritsevät yöllä
7
107
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäähän meijän hauvan nyt saada ulista ja haukkua. Olen koira kunkku en ajattele muita...
- AnonyymiUUSI
Kipase laskemassa ne koirat irti,loppuu räksytys..Makupala vain ja häkitauki....Jos omistaja ei tajuu hoitaa rakkejaan.
- Anonyymi
Pittäähän sitä ihmisen näyttää toisille jos vaikka minkälaisella konstilla. Toisilla on auto (usein velalla ostettu saksalainen), joillakin talon tai kesämökki, moottoripyörä tms. ja sitten on nämä koiraihmiset. Niiden hurtilla on paljon isommat oikeudet kuin ihmisillä. Ne saavat haukkua vaikka läpi yön pihalla naapureita valvottaen, paskoa isot kököt keskelle kävelytietä, liikkua pitkässä hihnassa estäen muilta liikkujilta tienkäytön, ärhennellä vastaantuleville ihmisille ja koirille ja kulkea pururadalla vapaana kaukana omistajastaan lenkkeilijöitä säikyttäen tai pahimmillaan purren. Harvassa ovat fiksut koiran omistajat. Tämän he ovat ihan itse näyttäneet.
- AnonyymiUUSI
Juu, katsos kun koira on ihmisen paras ystävä. -eiks sul oo edes koiraa kun olet noin kade joilla on jotain kuten auto, kesämökki, prätkä, tai mikä tahansa turhake jolla itsekäs ihminen haluaa näyttää olevansa jotain.
- AnonyymiUUSI
Joskus hurttia pahemmat on rotat jotka ei päiväsaikaan nokkaansa ulos näytä.
Yö kun tulee niin johan alkaa käytävällä siimahännät viuhtoa.. - AnonyymiUUSI
Taitaa olla hermot kireällä, kun moinen asia häiritsee.
- AnonyymiUUSI
Kuuluu varmuudella niin itkijä-eukkoihin jotka keksivät milloin mistäkin ränkyttämistä. Olkoon asia mistä ja mitä tahansa. Kun sen lisäksi vielä itse vastaa omaan kirjoitukseensa, niin sopiva kannustus ja palaute aiheeseen on taattu. 😆
Mikään eikä kukaan osaa olla juuri kuten tuokin aloitusviestin lähettänyt herra haluaa, ja aiheethan ei maailmasta lopu. Se on varma. Siinä se on elämänmtehtävä ja päämäärä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021737
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401474
- 981420
- 781361
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985