aiheet mitkä ei kuulu kankaanpään palstalle

Anonyymi-ap

en tiiä monesko kerta on mutta jälleen kerran kankaanpääs on täysiä vajakkeja. puhutaan israelista mikä ei liity mitenkään tänne, venäjä ei liity, amerikka ei liity ja silti tänne tungetaa noita aiheettomia asioita. kertokaa ihmeessä miten juuri kaikki maat ja muut ulkomaan asiat liittyy kankaanpäähän, ihan oikeesti kyllä täs huomaa jo sen että ei teillä oo kaikki muumit laaksos. mutta se on todettu jo monet kerrat et ei siellä asu ku sairaita.

12

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on keskustelupalsta Kankaanpääläisille, täällä voidaan keskustella kaikista aikeista ei pelkästään Kankaanpäätä koskevista aiheista. Toivottavasti sinunkin ymmärryksesi riittää käsittämään tämän asian.

• Anonyymi

Tämän keskustelupalstan aihe on Kankaanpää. Israel tai ukraina ei tietääkseni liity kankaanpäähän.
        Itselläsi voisi olla hyvä hetki katsoa peiliin ja miettiä omaa medianlukutaitoasi. Minkä ihmeen takia tämä palsta olisi olemassa jostain sodista puhumiseen ja tarkoitettu vain kankaanpääläisille? Kaikki muut suomi24 palstat pysyttäytyvät oman kuntansa/aiheensa jutuissa. Miksei se täällä onnistu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän keskustelupalstan aihe on Kankaanpää. Israel tai ukraina ei tietääkseni liity kankaanpäähän.
        Itselläsi voisi olla hyvä hetki katsoa peiliin ja miettiä omaa medianlukutaitoasi. Minkä ihmeen takia tämä palsta olisi olemassa jostain sodista puhumiseen ja tarkoitettu vain kankaanpääläisille? Kaikki muut suomi24 palstat pysyttäytyvät oman kuntansa/aiheensa jutuissa. Miksei se täällä onnistu?

Voit ihan vapaasti keskustella pelkästään Kankaanpäästä, voit myös olla lukematta kommentit jotka eivät käsittele Kankaanpäätä. Suosittelen laajentamaan omaa medianlukutaitoasi.

• Anonyymi

Israelin ystäväkö se jaksaa?

• Anonyymi

jep, se on nii monta kertaa jo tiedetty et ei ne puhu muista ku pelkkiä valheellisia tietoja. mikä siinä on nii vaikeeta et vois puhua joskus ees totta, mutta ku aina pitää valehella. ei mahu mun järkeeni mitenkää.

• Anonyymi

Sitähän ei sulta kysytä mitä tänne kirjotellaan

• Anonyymi

kyllä varmasti kysytään, sinä et sitä päätä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä varmasti kysytään, sinä et sitä päätä!!

Eipä kysyttykään, kirjoiteltiin mitä mieleen tuli. Rakkikoirat räksytti ja karavaani kulki vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kysyttykään, kirjoiteltiin mitä mieleen tuli. Rakkikoirat räksytti ja karavaani kulki vaan.

mene hoitoon

• Anonyymi

Aika yksipuolisesti täällä keskustellaan Purran ja persujen vaalilupauksien peruuntumisesta. Ymmärrän sen, aika montaa äänestäjää harmittaa se että tuli uunotetuksi, eivätkä oppineet mitään.

• Anonyymi

persut on ainut ja oikee puolue kankaanpäähän.

• Anonyymi

En kyllä Purran kaudella ole käynyt edes äänestämässä mutta enemmän harmittaisi äänestää vappusatasen puolesta ja huomata ettei tullut vappusatasta mutta veroluonteisia maksuja lähti toisesta päästä sitäkin enemmän, keskiverto demari ja vassari on niin tyhmä olento ettei edes ymmärrä koko asiaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2340
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1276
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      57
      582
    Aihe