en tiiä monesko kerta on mutta jälleen kerran kankaanpääs on täysiä vajakkeja. puhutaan israelista mikä ei liity mitenkään tänne, venäjä ei liity, amerikka ei liity ja silti tänne tungetaa noita aiheettomia asioita. kertokaa ihmeessä miten juuri kaikki maat ja muut ulkomaan asiat liittyy kankaanpäähän, ihan oikeesti kyllä täs huomaa jo sen että ei teillä oo kaikki muumit laaksos. mutta se on todettu jo monet kerrat et ei siellä asu ku sairaita.
aiheet mitkä ei kuulu kankaanpään palstalle
9
228
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on keskustelupalsta Kankaanpääläisille, täällä voidaan keskustella kaikista aikeista ei pelkästään Kankaanpäätä koskevista aiheista. Toivottavasti sinunkin ymmärryksesi riittää käsittämään tämän asian.
- Anonyymi
Israelin ystäväkö se jaksaa?
- Anonyymi
jep, se on nii monta kertaa jo tiedetty et ei ne puhu muista ku pelkkiä valheellisia tietoja. mikä siinä on nii vaikeeta et vois puhua joskus ees totta, mutta ku aina pitää valehella. ei mahu mun järkeeni mitenkää.
- Anonyymi
Sitähän ei sulta kysytä mitä tänne kirjotellaan
- Anonyymi
kyllä varmasti kysytään, sinä et sitä päätä!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kyllä varmasti kysytään, sinä et sitä päätä!!
Eipä kysyttykään, kirjoiteltiin mitä mieleen tuli. Rakkikoirat räksytti ja karavaani kulki vaan.
- Anonyymi
Aika yksipuolisesti täällä keskustellaan Purran ja persujen vaalilupauksien peruuntumisesta. Ymmärrän sen, aika montaa äänestäjää harmittaa se että tuli uunotetuksi, eivätkä oppineet mitään.
- Anonyymi
persut on ainut ja oikee puolue kankaanpäähän.
- AnonyymiUUSI
En kyllä Purran kaudella ole käynyt edes äänestämässä mutta enemmän harmittaisi äänestää vappusatasen puolesta ja huomata ettei tullut vappusatasta mutta veroluonteisia maksuja lähti toisesta päästä sitäkin enemmän, keskiverto demari ja vassari on niin tyhmä olento ettei edes ymmärrä koko asiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647