Totuus on se että se löytyy väin JT seurassa.
Miksi juuri heidän kauttaan?
Siksi koska he uskovat raamatunmukaisesti.
Mikä sen todista?
Sen vahvistaa Raamattu ja siihen ei muuta tarvita
Nyt voitte lopettaa tyhjän puhumiset palstalla, valehtelevat lahkolaiset!
MITEN LÖYDÄT OIKEAN USKONNON?
35
313
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä palstalla kirjoittelevat monenlaiset ihmiset. Eivät vain lahkolaiset.
- Anonyymi
Ei ole muita kuin lahkolaiset ja ateistit.
JT karttaa molempia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muita kuin lahkolaiset ja ateistit.
JT karttaa molempia!Juuri näin sen pitää ollakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin sen pitää ollakin!
Minä kartan vartiotornilahkoa.
Jeesus varoitti heistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kartan vartiotornilahkoa.
Jeesus varoitti heistä.hoopo!
- Anonyymi
Olen kuullut että jt:t halveksivat Pelastusarmeijaa, koska se tarjoaa rappioalkoholisteille saippuaa, soppaa ja "salvation" , "siunausta"
- Anonyymi
Pelastusarmeija....pelkkää teatteria!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastusarmeija....pelkkää teatteria!
He jakavat ruokaa. JT ei jaa ruokaa.
- Anonyymi
Mitään lopullista totuutta ei tiedä kukaan. Tämän tunnustaminen toki vaati nöyryyttä, jota varsinkaan fundamentalistisilla uskovilta, kuten todistajilta, ei löydy.
- Anonyymi
Olet valehtelija, sen todistaa Raamattu
- Anonyymi
Suosittelen kuuntelemaan Raamatun (KJB) mukaisen opetuksen Robert Breakerilta aiheesta 'Why I am not a Jehovah's Witness'. Breaker on paras opettaja, jonka tiedän. King James Raamattuun, siihen täydelliseen, uskova baptistisaarnaaja.
- Anonyymi
Hänellä on myös samaa sarjaa luterilaisista, helluntailaisista, katolisista ja ehkä muistakin.
- Anonyymi
Anonyymi 2025-05-19 15:31:03
Olen kuullut että jt:t halveksivat Pelastusarmeijaa, koska se tarjoaa rappioalkoholisteille saippuaa, soppaa ja "salvation" , "siunausta"
Anonyymi 2025-05-20 04:57:50 "Pelastusarmeija....pelkkää teatteria!"
-Etkö itse pitäisi teatterista, jossa saisit peseytyä, syödä ja halutessasi kuulla Herran Sanaa, jos olisit rappialkoholisti ja juuri maannut 2 vrk katuojassa ?- Anonyymi
Pelastusarmeija myös uskoo, että Jeesus oli itse Jumala.
Näin ei sano Raamattu.
Raamatussa puututaan VT ja U T Jumalan ENSIMMÄISESTÄ POJASTA, JOITA ON SATOJATUHANSIA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastusarmeija myös uskoo, että Jeesus oli itse Jumala.
Näin ei sano Raamattu.
Raamatussa puututaan VT ja U T Jumalan ENSIMMÄISESTÄ POJASTA, JOITA ON SATOJATUHANSIAMutta on vain yksi ainosyntyinen poika, joka itsekin on Jumala. Jeesus.
Jeesus ei ole Isä Jumala, mutta koska on Jumalan poika, on samaa sukua, eli Jumala sukua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on vain yksi ainosyntyinen poika, joka itsekin on Jumala. Jeesus.
Jeesus ei ole Isä Jumala, mutta koska on Jumalan poika, on samaa sukua, eli Jumala sukua.Ei ole isä jumala, mitä lahkot opettaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole isä jumala, mitä lahkot opettaa!
Etkö osaa lukea, vai onko vartiotornilahko sekottanut pääsi?
Olet vartiotornihypnoosissa.
- Anonyymi
Puhut asiaa!
- Anonyymi
JT lahko on kavala paholaisen ansa. Siinä estetään uudestisyntyminen tai väitetään, että ikuinen elämä tulisi ilman uudestisntymää Pyhästä Hengestä ja sekös sopii paholaiselle tälläinen vale.
On vain yksi tie ikuiseen elämään usko Jeesuksen, mutta lisäksi uudestisyntyminen.
Jos muuta väittää on paholaisen ansassa.- Anonyymi
Ei riitä
Pitää uskoa Jumalaan ja Jeesukseen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä
Pitää uskoa Jumalaan ja Jeesukseen!Jeesus on sekä Jumala, että Jumalan poika. Sitä varmaankin tarkoitit?
- Anonyymi
Miksi siellä Raamatun mukaisen uskon salien ovilla ei sitten ole lahkolaisia ja ateisteja jonossa, Raamatun mukaisesti.
Tietävätkö he jotakin mitä iloiset JT ei ymmärrä.- Anonyymi
Ne ajetaan ulos!
- Anonyymi
Saisiko tähän tai vaikkapa Viralliseen lehteen kirjallisena todisteena sen Raamatun kohdan/jakeen missä tämä iloisten JT järjestöön kuuluvat pelastuvat maailmanlopussa ainoina juutalaisten kera henkiin jääden.
Kiinnostaisi nuo Raamatun faktat aivan kauhiasti...- Anonyymi
Niitä saat odotella maailman tappiin asti.
Ei edes itse suur- tiedottaja sitä tiedä. - Anonyymi
Raamattu painottaen, että uskossa olevat pelastuu.
Ateistit ja raamatunvastaiset tuhotaan joka ikinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu painottaen, että uskossa olevat pelastuu.
Ateistit ja raamatunvastaiset tuhotaan joka ikinen!Raamatussa ei taida olla sellaista sanaa kuin ateisti.
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.
Tämä riippuu näkökulmasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa ei taida olla sellaista sanaa kuin ateisti.
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.
Tämä riippuu näkökulmasta.JT:n miestä sanaa "näkökulma" voikäytyää aina silloin kun raamatunkohtia ei sovi heidän oppeihinsa. Se on sitä teokraattista sodankäyntiä.
- Anonyymi
Anonyymi 2025-05-23 12:08:36
" että Jeesus oli itse Jumala. Näin ei sano Raamattu. "
Hebr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti
2 Kor. 5:19 - Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa,
Vartiotorni opettaa Jeesuksen enkeliksi, Mikaeliksi (jonka lahkojehoova tappaa ristillä)
Daniel 12:1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana.
-Ja tuo tarkoittaa juuri aikaa, jolloin Jeesus palaa
Matt. 24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
Matt. 24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus - ja kuten
Dan. 12:1 jatkuu: "Ja se on oleva ahdistuksen aika"
Moiti vartiotornisi kirjoittajia.
Jumala on yksi
5 Moos. 6:4 Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.
Joh. 4:24 Jumala on Henki raamatusta löytyy kuin löytyykin pettämätön keino. Pyydä tapaamaasi jonkun uskontokunnan edeustajaa yllättäen laskemaan spontaanisti Peräilmaa. Jos Peräilman tulemisessa kestää yli 19.14 sekuntia, on kyseessä väärä uskonto. Jos kyseessä on jt, heiltä pitäisi vastaavassa tilanteessa päästä Peräilmäaa suht äänekkäästi alta 1.914 sekunnin.
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2025-05-19 10:42:03
" JT seurassa. ... Siksi koska he uskovat raamatunmukaisesti"
Kuka on tutkinut jt:ien uskoa ? - Anonyymi
EI ole oikeita uskontoja.
Kaikki on keksitty ihmisten kusettamiseksi. - Anonyymi
Miten voisinkaan koskaan löytää ja päästä Raamatun mukaisesti iloisten JT seuraan kun he väistelee ja karttelee maailmanlopun järjestöstä kiinnostuneita ateisteja sumein silmiin.
Kaikille pyrkiville ei portti valittujen pelastukseen vaan aukea.
Raottaisiko pieni ennakkolahjoitus porttia edes kymmenyksen jotta siitä raosta voisi alkaa Jehovalle mieluista satasta tarjoamaan.
Huh huh - Anonyymi
Oikea uskonto on sellainen, että tilaisuuksissa käyminen ei ole pakollista. Se perustuu vapaaehtoisuuteen.,
- Anonyymi
Anonyymi 2025-05-25 07:20:39
"Raamatussa ei taida olla sellaista sanaa kuin ateisti."
Mutta pakana on.
1.Korinttolaiskirje 10:27 Jos joku pakana kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan, kyselemättä mitään omantunnon tähden.
-Siis myös veriruokia. vaikkapa pakanan pannussa paistettuja
(verensiirto ei ole syömistä, se on elinsiirto)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204239Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692735Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5411371Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 571320
- 761301
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186