Nisun lain tuntemus on heikkoa ,muistamme hyvin kuinka joutui monesti Perussuomalaisten opastettavaksi viime kaudella , milloin oli oma kunnan hallintosääntö nisulla hukassa, ja velan alaskirjauksista esitti amatöörimaisia kysymyksiä Sonniselle. Nisu yrittää nyt varmistaa kunnan tuhon omakätisesti, apunaan väsynyt vanha rouva. Matkailumäki pelastetaan maksoi mitä maksoi näin ovat Kepulaiset päättäneet. Onko siihen laillista tietä tuskin. https://yle.fi/a/74-20162578
Nisu Kunnanvaltuuston puheenjohtajaksi se tietää vaikeuksia kunnalle.
10
381
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa apulaissheriffillä vaan käydä kateeksi, kun ei ittestä ole mihinkään.
- Anonyymi
Mutta juurihan kepuloiset valittaa itkuvirttä koko ajan että valittaja tekee kepulaisten hallitsemisen vaikeaksi, päättäkää nyt jo kumman päin se on.
- Anonyymi
Ei kannata laillisia lainvalvojia aliarvioida .
- Anonyymi
Jos minä olisin Kepulainen tai joku kepun loinen pitäisin turvan kiinni meinaan on tulossa kohtalokkaita päätöksiä päättäjien pöytään lähivuosina ja niistä kaikista voi valittaa, myös kepun ja loisten agitaattorit pistäkää nyt turpa soukemalle, ette muuta kuin pahennatte itkuvirsillänne ja typerillä saman aiheen aloituksilla todella kireää tilannetta. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
- Anonyymi
Apulaissheriffi käy taas kuumana. Hän uhkailee meitä, jotka olemme äänestäneet keskustaa. Hui...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apulaissheriffi käy taas kuumana. Hän uhkailee meitä, jotka olemme äänestäneet keskustaa. Hui...
Se aikoo valittaa kaikista päätöksistä. On se hurja.
- Anonyymi
Pakkohan laittomista päätöksistä on valittaa.
- Anonyymi
Sinä apulaissheriffi siis tiedät, että kaikki tulevatkin päätökset ovat laittomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä apulaissheriffi siis tiedät, että kaikki tulevatkin päätökset ovat laittomia?
Missä niin lukee taas valehtelet, näin siinä luki "tulossa kohtalokkaita päätöksiä " ei kaikki ole kohtalokkaita.
- Anonyymi
Sehän oli ylivoimainen ääniharava, kuntalaisten toive siis toteutuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284