Hyvään alkuun.

Anonyymi-ap

Alkakoon ja jatkukoon hyvä yhteisymmärrys uuden valtuuston aloittaessa työnsä. Hyvä sopu antaa tilaa myös erilaisille mielipiteille ja keskusteluille. Tärkeätä on muistaa, että öykkärit vaietkoot "seurakunnassa"!

8

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Petturi KEPU vie ja muut vikisee.. Vasemmisto on myös vahvoilla mikäli yksimielisyys vallitsee..

Positiivista on ettei persuja valittu kuin 2, säästymme suuremmalta tuholta...

• Anonyymi

Olisi kiva kuulla, miten Kepu on taas pettänyt? Taitaa olla niin, että savikiekossasi on vain yksi raita, mikä soittaa samaa liirumlaarumia minuutista, tunnista, päivästä, viikoska, kuukaudesta, vuodesta toiseen, eli kepu pettää aina. Kovin on kaita ja kapea tuo sinun poliittinen ajatuspolkusi. Vilkuilehan ympärillesi. Sieltä saattaa löytyä vaikutteita ja apuja poliittiseen pöljyyteesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiva kuulla, miten Kepu on taas pettänyt? Taitaa olla niin, että savikiekossasi on vain yksi raita, mikä soittaa samaa liirumlaarumia minuutista, tunnista, päivästä, viikoska, kuukaudesta, vuodesta toiseen, eli kepu pettää aina. Kovin on kaita ja kapea tuo sinun poliittinen ajatuspolkusi. Vilkuilehan ympärillesi. Sieltä saattaa löytyä vaikutteita ja apuja poliittiseen pöljyyteesi?

Kokoomuksen vasemmistosiipi eli KEPU ei tarjoa minulle ja monelle muulle mitään uutta.

Vasemmistoliiton äänestäjänä ja jäsenenä katsantoni on laaja ja kattava, Pöljäksi en ryhdy enkä sellainen ole..

Oikeisto tuhoaa suomen talouden pala palalta, kotimarkkinat ovat nurin ym..
        Suomella ei mene suuressa kuvassa hyvin, menemme syvällä laman kourissa nyt ja ainakin pari vuotta eteenpäin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksen vasemmistosiipi eli KEPU ei tarjoa minulle ja monelle muulle mitään uutta.

Vasemmistoliiton äänestäjänä ja jäsenenä katsantoni on laaja ja kattava, Pöljäksi en ryhdy enkä sellainen ole..

Suomella ei mene suuressa kuvassa hyvin, menemme syvällä laman kourissa nyt ja ainakin pari vuotta eteenpäin..

Olet osin oikeassa, mutta eihän Kepu ole laman syntyyn syyllinen? Nyt eletään tätä päivää. Seuraapas puheenvuoroja. Kepulla on vaihtoehtoja, mutta kuinkas on vasemman laidan tilanne? No, ei haasteta riitaa, mutta pysytään tosiasioissa. Öykkärit pois areenalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmiston tulokset näkyvät rajan takana . Voit mennä Venäjälle aateveljiesi joukkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmiston tulokset näkyvät rajan takana . Voit mennä Venäjälle aateveljiesi joukkoon.

Venäjällä oli muinoin kommunismi vallalla, nykyään on putler ja äärioikeiston ryydittämä "nukkehallitus". Vasemmiston toisinajattelijat ovat linnassa tai tippuvat ikkunoista...

• Anonyymi

Hallitus puolueiden kanssa ei mitään yhteistyötä tehdä. En kättä anna hövetkää

• Anonyymi

Kiky kepu pettää.. Näin on.
      Siellä jo kokoomuksen kanssa neuvottelee saako Sipilä tulla vielä kikyä tekee. Kerran äänestin kepu vuonna 15 ja Kikyn sain..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9314
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4509
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1841
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1600
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1341
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      37
      1270
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      907
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      892
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      883
    Aihe