Alkakoon ja jatkukoon hyvä yhteisymmärrys uuden valtuuston aloittaessa työnsä. Hyvä sopu antaa tilaa myös erilaisille mielipiteille ja keskusteluille. Tärkeätä on muistaa, että öykkärit vaietkoot "seurakunnassa"!
Hyvään alkuun.
9
401
Vastaukset
- Anonyymi
Petturi KEPU vie ja muut vikisee.. Vasemmisto on myös vahvoilla mikäli yksimielisyys vallitsee..
Positiivista on ettei persuja valittu kuin 2, säästymme suuremmalta tuholta...- Anonyymi
Olisi kiva kuulla, miten Kepu on taas pettänyt? Taitaa olla niin, että savikiekossasi on vain yksi raita, mikä soittaa samaa liirumlaarumia minuutista, tunnista, päivästä, viikoska, kuukaudesta, vuodesta toiseen, eli kepu pettää aina. Kovin on kaita ja kapea tuo sinun poliittinen ajatuspolkusi. Vilkuilehan ympärillesi. Sieltä saattaa löytyä vaikutteita ja apuja poliittiseen pöljyyteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva kuulla, miten Kepu on taas pettänyt? Taitaa olla niin, että savikiekossasi on vain yksi raita, mikä soittaa samaa liirumlaarumia minuutista, tunnista, päivästä, viikoska, kuukaudesta, vuodesta toiseen, eli kepu pettää aina. Kovin on kaita ja kapea tuo sinun poliittinen ajatuspolkusi. Vilkuilehan ympärillesi. Sieltä saattaa löytyä vaikutteita ja apuja poliittiseen pöljyyteesi?
Kokoomuksen vasemmistosiipi eli KEPU ei tarjoa minulle ja monelle muulle mitään uutta.
Vasemmistoliiton äänestäjänä ja jäsenenä katsantoni on laaja ja kattava, Pöljäksi en ryhdy enkä sellainen ole..
Oikeisto tuhoaa suomen talouden pala palalta, kotimarkkinat ovat nurin ym..
Suomella ei mene suuressa kuvassa hyvin, menemme syvällä laman kourissa nyt ja ainakin pari vuotta eteenpäin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksen vasemmistosiipi eli KEPU ei tarjoa minulle ja monelle muulle mitään uutta.
Vasemmistoliiton äänestäjänä ja jäsenenä katsantoni on laaja ja kattava, Pöljäksi en ryhdy enkä sellainen ole..
Suomella ei mene suuressa kuvassa hyvin, menemme syvällä laman kourissa nyt ja ainakin pari vuotta eteenpäin..Olet osin oikeassa, mutta eihän Kepu ole laman syntyyn syyllinen? Nyt eletään tätä päivää. Seuraapas puheenvuoroja. Kepulla on vaihtoehtoja, mutta kuinkas on vasemman laidan tilanne? No, ei haasteta riitaa, mutta pysytään tosiasioissa. Öykkärit pois areenalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomella ei mene suuressa kuvassa hyvin, menemme syvällä laman kourissa nyt ja ainakin pari vuotta eteenpäin..Vasemmiston tulokset näkyvät rajan takana . Voit mennä Venäjälle aateveljiesi joukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmiston tulokset näkyvät rajan takana . Voit mennä Venäjälle aateveljiesi joukkoon.
Venäjällä oli muinoin kommunismi vallalla, nykyään on putler ja äärioikeiston ryydittämä "nukkehallitus". Vasemmiston toisinajattelijat ovat linnassa tai tippuvat ikkunoista...
- Anonyymi
Hallitus puolueiden kanssa ei mitään yhteistyötä tehdä. En kättä anna hövetkää
- Anonyymi
Kiky kepu pettää.. Näin on.
Siellä jo kokoomuksen kanssa neuvottelee saako Sipilä tulla vielä kikyä tekee. Kerran äänestin kepu vuonna 15 ja Kikyn sain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986