Samalla KRP:n Vaasan osasto luultavasti salasi suuren määrän valehtelua

Anonyymi-ap

Vuodet 1971 ja 1972 jolloin Vaasan hovioikeus teki käsittelyssään karkean virkavirheen. Se osoitti suurta osaamattomuuttaan Suomen laista, kun jätti valealibit, sekä Alavuden nimismiehen toimet käsittelemättä. Samalla KRP:n Vaasan osasto luultavasti salasi suuren määrän valehtelua valaehtoisesti virallisiin papereihin, mitä heti kesäkuussa annettiin. Miksi, voidaan kysyä?

11

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokaisesta rikostutkinnasta jää poliisin omaan arkistoon tavaraa ja vain osa kulkee syyttäjän pöydälle tai arkistoon.

• Anonyymi

Niin viimeisin on Auerin keissi, jossa KRP joutui anelemaan kaikki paperit paikallispoliisilta haltuunsa. Niitä etsittiin Porista, Turusta ja maakunta-arkistosta viikkoja Vantaalle vietäväksi.

• Anonyymi

Mutta Auliksen paperit on kadotettu tai silputtu Niitä ei enää saa vaikka haluaisi.
      Hilkan keissin kuullustelupöytäkirjat ym. On vielä tallessa mutta salaisia.Miksi näin sillä Paavohan tunnusti.valehteli juttu selvä

• Anonyymi

Kyllä on ollut!

• Anonyymi

Minä en usko, että Hilkan keissin papereita on salaisiksi julistettu. Niitä vain on luultavasti Vaasan maakunta-arkistossa, KRP:n Vantaan Jokiniemen arkistossa ja oikeusministeriön jossakin arkistossa oikeuden käyntiin liittyvien paperien joukossa.

• Anonyymi

Uhri oli alaikäinen 17 vuotta. Viisi kuukautta pääepäiltynä ollut poika oli 17 vanha. Silloin täysi-ikäisyys oli 21 vuotta, joten salaisuusaika on toki olemassa.

• Anonyymi

Kyllä ne salaisia ovat vuoteen 2033 asti

• Anonyymi

Juuri tuon ikäjutun takia ne ovatkin salattuja vielä muutaman vuoden

• Anonyymi

Onko murhapaikalla vuosipäivän juhlat.
      Kukkia kahvia ouheita.Joku ns seuran
      viisaista voisi pitää muistopuheen.
      Paikat pusikoituneet eikä järveäkään enää näy.

• Anonyymi

Kaikki kuullustelupöytäkirjat ovat taatusti tallessa Mikrofilmeillä arkistoissa.Aina ne paperiset arkistoidaan ja varmuuskopioidaan.

• Anonyymi

Miten jos KRP pitää ne hallussaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe