https://www.suomenuutiset.fi/toimeentulotuki-nykymuodossaan-tekee-tyonteosta-kannattamatonta-monilapsisissa-maahanmuuttajaperheissa-summa-voi-nousta-lahemmas-viittakin-tonnia/
En hyväksy missään tapauksessa noin suurten rahojen lappamista maahanmuuttajille, kun itse saan puolta vähemmän raskaan työn tekemisestä.
Toimeentulotuki nykymuodossaan tekee työnteosta kannattamatonta.
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on totta.
- Anonyymi
Pennosia ne vaan ovat.
T. Jukkelis- Anonyymi
Miettikää tämä asia, nyt ilman sitä ”syö paskaa ja kuole pois” rassismia…
Mitä hyvää kehitysmaamuslimit MAANMUUTTAJAT ovat tehneet yhteiskunnallemme, ja varsinkin SUURIN KEHITYSMAAMUSLIMEIDEN RYHMÄ SOMALIT… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikää tämä asia, nyt ilman sitä ”syö paskaa ja kuole pois” rassismia…
Mitä hyvää kehitysmaamuslimit MAANMUUTTAJAT ovat tehneet yhteiskunnallemme, ja varsinkin SUURIN KEHITYSMAAMUSLIMEIDEN RYHMÄ SOMALIT…Toki NATSIMAN AFGAANI TALEBANIT voittavat rikostilastot raiskausissa…
Eikö olekkin mahtavaa, varsinkin kun UHRIT ovat siveettömiä vääräuskoisia kantasuomalaisia tyttöjä ja naisia…
Mutta teille viherpuniken muslimiveljeskuntien kannattajille TÄMÄKÄÄN ei ole mitään merkitystä…
Niin että muistakaa äänestää VIHERPUNIKKIEN MISLIMIVELJESKUNTIA, niin kyllä tästä hyvä tulee…
SUOMI VOITTI KANADAN!
Mutta ilmesesti kehitysmaamuslimit valtaavat SUOMEN, muuta eivät KANADAA…
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111682
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123977
- 93943
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil66914Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 83810