”Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!”
Matt 10:25
Kun Jeesuksen omia herjataan
32
179
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on opetuslapselle kyllä, että hän on niinkuin hänen opettajansa, ja palvelia niinkuin hänen isäntänsä. Jos he ovat itse isännän beelsebubiksi kutsuneet, kuinka paljoa ennemmin he hänen perheensä kutsuvat?
- Anonyymi
Det må vara lärjungen nog, om det går honom såsom hans mästare, och tjänaren, om det går honom såsom hans herre. Om de hava kallat husbonden för Beelsebul, huru mycket mer skola de icke så kalla hans husfolk!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det må vara lärjungen nog, om det går honom såsom hans mästare, och tjänaren, om det går honom såsom hans herre. Om de hava kallat husbonden för Beelsebul, huru mycket mer skola de icke så kalla hans husfolk!
It is enough for the disciple that he be as his master, and the servant as his lord. If they have called the master of the house Beelzebub, how much more shall they call them of his household?
- Anonyymi
Jos ei olis herjaajia maailma olis sekaisin.
Silloin kannattaisi olla huolissaan.
Kun on herjaajia, voi olla levollisin mielin.- Anonyymi
Jeesus oli herjaaja!
- Anonyymi
Ja lahkolaisia jotka herjaavat ja uhkailevat uskottomia.
- Anonyymi
Lestakodin kasvatit pahimpia uskottomien herjaajia ja uhkailijoita.
- Anonyymi
Saatanan synagoogan tunnistaa siitä, että siellä herjataan.
Väitetään herjaamista totuudeksi.- Anonyymi
Eksyttäjät tekeytyy Kristuksen palvelijoiksi. Siksi monet eksyy menemään heidän mukaansa.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksyttäjät tekeytyy Kristuksen palvelijoiksi. Siksi monet eksyy menemään heidän mukaansa.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Teuvo. Et voi millään puolustaa herjojasi tulevalla Jumalan tuomiolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo. Et voi millään puolustaa herjojasi tulevalla Jumalan tuomiolla
Ketähän Teuvoa mahdat tarkoittaa? Suomessa on yli tuhat elossa olevaa Teuvoa.
Lisäksi on ainakin yksi 3 vuotta sitten kuollut Teuvo. R.I.P. Teuvo Suni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketähän Teuvoa mahdat tarkoittaa? Suomessa on yli tuhat elossa olevaa Teuvoa.
Lisäksi on ainakin yksi 3 vuotta sitten kuollut Teuvo. R.I.P. Teuvo Suni.Hokemalla valhettasi et sitä totuudeksi saa muuttumaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hokemalla valhettasi et sitä totuudeksi saa muuttumaan!
Täytyy sanoa, että kyllä H.S. oli ainakin hyvä ihmistuntija.
- Anonyymi
Totuus pitää paljastaa, vaikka se liittyisi Paavaliin.
Sillä katso totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka.- Anonyymi
Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa.
- Anonyymi
Jeesus ei hyssytellyt itseään tosiuskovaisiksi Jumalan lapsiksi kutsuneiden lahkolaisten kanssa.
Joh. 8:44
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.- Anonyymi
Tosiuskovaiset lahkolaiset menivät Johanneksen luokse Jordanille saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta.
Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, koska tarjolla oli vain katuvien syntisten kaste. Ei mitään uskovaisten ja vanhurskasten kasteita.
Johannes kutsui aitouskovaisia kyykäärmeitten sikiöiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiuskovaiset lahkolaiset menivät Johanneksen luokse Jordanille saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta.
Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, koska tarjolla oli vain katuvien syntisten kaste. Ei mitään uskovaisten ja vanhurskasten kasteita.
Johannes kutsui aitouskovaisia kyykäärmeitten sikiöiksi."sitten lahkolaiset valittivat..."aina meitä herjataan"...
- Anonyymi
Jumalan lakien ja käskyjen kieltäjille pitääkin nauraa.
Ps. 2:4
Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.- Anonyymi
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
- Anonyymi
2.Kor.11
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Biblia
13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.- Anonyymi
Tätä aikaa me elämme. Eksytyksien aikaa.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
2. Tess. 2:4
tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä aikaa me elämme. Eksytyksien aikaa.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
2. Tess. 2:4
tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.Merkit ja ihmeet tekee valkia Saatana lahkoapureineen.
Mark. 8:12
Niin hän huokasi hengessään ja sanoi: "Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti minä sanon teille: tälle sukupolvelle ei anneta merkkiä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkit ja ihmeet tekee valkia Saatana lahkoapureineen.
Mark. 8:12
Niin hän huokasi hengessään ja sanoi: "Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti minä sanon teille: tälle sukupolvelle ei anneta merkkiä."Valheen henget tekee niitä merkkejä ja tunnustekoja, sillä nykyisin eletään niitä lopun aikoja.
Luuk. 16:31
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
- Anonyymi
Jeesus ei lähettänyt mitään hihhuleita, kaatajia ja jalanvenyttäjiä, vaan lainopettajia.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen." - Anonyymi
Monet hihhulit luulee olevansa Jeesuksen omia.
Totuus selviää heille vasta taivaanportilla.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'- Anonyymi
Vasta viimeisellä tuomiolla selviää, ketkä ovat niitä oikeita Jeesuksen omia.
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta viimeisellä tuomiolla selviää, ketkä ovat niitä oikeita Jeesuksen omia.
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.Sinäkin joudut herjoinesi Jumalan tuomiolle. Muista se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin joudut herjoinesi Jumalan tuomiolle. Muista se.
Eikö sinua huolestuta se, miten mielikuvitus jumalasi suhtautuu muka uskovaisiin patologisiin valehtelijoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinua huolestuta se, miten mielikuvitus jumalasi suhtautuu muka uskovaisiin patologisiin valehtelijoihin.
Ei pidä että sotaa ihannoidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä että sotaa ihannoidaan.
Ei kannata vastata, jos ei ymmärrä mistä puhutaan.
- Anonyymi
Jos ei olisi herjaajia, jos ei olisi saatanan synagoogan ihmisiä, niin se olisi outoa, todella outoa. Herjaajat on aina keskuudessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901