Koitin korjausta erittäin tehokkaalla pikaliimalla, mutta linssin ympäriltä katkennut metallikehys singahti aina erilleen, eli ihan yhtä turhan kanssa. Ostin jo uudet arskat, mutta kävi mielessä, että saisiko vanhoista vielä jollain kikka kolmosella vara-aurinkolasit?
Pystyykö rikkoutunutta aurinkolasikehystä (metalli) korjaamaan mitenkään?
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut silmälasiliikkeet juottaa tai kultaseppä,,,
Epoksilla jos tekee metalliliuskasta lisäosan liitoksen tueksi???
Huom. Joskus nenätyyny irtosi niin kultaseppä juotti,,,- Anonyymi
Ok, kiitos. Pitää miettiä tuota vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Itse valoin betonista omat lasini, miinusta siitä että tuli painoa.
- Anonyymi
Kyllä siinä jotain likaa oli nyt välissä ellet pikaliimalla onnistunut....se kouru pitää hyvin putsata jne. Mutta varmaan se hitsaus on paras.
Minä korjasin ihan tinakolvilla omat metalllkehyslasit muinoin.- Anonyymi
Mikään pikaliima tai muukaan liima ei kestä jos konkaktipinta on vain jotain pari nelliömillimetriä, kokeiltu on. Toki hetken kestää jos ei tule rasitusta liitokseen,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään pikaliima tai muukaan liima ei kestä jos konkaktipinta on vain jotain pari nelliömillimetriä, kokeiltu on. Toki hetken kestää jos ei tule rasitusta liitokseen,,,
Ahaa -siis liimaa tuli vaan niihin katkeamispintoihin? No sitten käsitän. Minä luulin että sitä levtettiin tosiaan siihen kehyksen "U-kouruun", johon se linssin ulkonema uppoaa ( että se linss ylipäätään pysyy kehyksessä.....
-no tuohan oli tuomittu epäonnistumaan...:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa -siis liimaa tuli vaan niihin katkeamispintoihin? No sitten käsitän. Minä luulin että sitä levtettiin tosiaan siihen kehyksen "U-kouruun", johon se linssin ulkonema uppoaa ( että se linss ylipäätään pysyy kehyksessä.....
-no tuohan oli tuomittu epäonnistumaan...:/Mie käsitin taasen toisin,,,
Se pikaliima ei kestä kaikissa muovimateriaaleissa eikä edes kaikissa metalleissa (herkästi hapettuvat).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne765786Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583715Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1473437Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321807Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831786- 421414
- 221391
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611369En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141276