Trumpissa ei taaskaana ollut miestä vaatia Putlerilta mitään puhelussa

Anonyymi-ap

Yllättikö muka jonkun, kädetön mies tuo 78v seniori.

Tutkijan mukaan Donald Trumpin puhelu oli voitto Vladimir Putinille.

– Tämä puhelu (USA:n presidentti Donald) Trumpin kanssa oli voitto (Venäjän presidentti Vladimir) Putinille. Hän teki selväksi, että tulitauko ei toteudu lähiaikoina, joten Venäjä voi jatkaa sotaa. Eikä lisäpakotteita sovelleta vieläkään, sanoo Standfordin yliopiston CISAC-tutkimuskeskuksen tutkija Steven Pifer Financial Timesille.

Trump teki maanantaina eurooppalaisjohtajille selväksi yhteispuhelussa, että USA on vetäytymässä välittäjänroolistaan ja jättämässä Ukrainan ja Venäjän neuvottelemaan keskenään sodan päättämisestä, kertoo Financial Times.

Lehden mukaan ukrainalaiset ja eurooppalaiset liittolaiset kokivat tulleensa hylätyiksi. Trump ei antanut lupauksia lisäpakotteista Venäjää vastaan eikä vaikuttanut halukkaalta lisäämään painetta Putinia kohtaan. Euroopan johtajien ja USA:n kerrottiin hiljattain todenneen, että Venäjälle asetetaan lisäpakotteita, jos tulitaukoneuvottelut eivät etene.

10

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hullua luottaa oranssiin agenttiin.

• Anonyymi

Taas odotettiin, että kyllä se Trump vetää jonkun kanin hatustaan, jota ei ole tehnyt vielä missään lupaamassaan.

• Anonyymi

Putin se oli, joka veti kanin hatusta. Kanin nimi on "Kompromat". Siksi Trump on taas valmis tarjomaan Venäjän suuntaan porkkanaa kepin sijaan.

• Anonyymi

Risto E. J. Penttilällä oli taas kamalat uskot siihen että Trunmp yllättää kauheiden pakotteiden uhalla. Kerta toisensa jälkeen tuohon suuripuheiseen nollaan saanut hänkin pettyä.

• Anonyymi

Trumpetti on kuin maho lehmä, tyhjää täynnä.
      Trumpetti sai diilinsä Ukrainalta, mineraalisopimuksen, vailla mitään konkreettista mikä auttaisi Ukrainaa Putlerin aloittamassa sodassa ja muulla ei ole Yhdysvaltain päämiehelle merkitystä.
      Putlerin ja Trumpetin ajatusmaailmassa ei ole sijaa kansainvälisille sopimuksille ja lakiteksteille. Nämä sirkustirehtöörit tekevät mitä lystää ja muut sopeutuvat.

• Anonyymi

Putin tarjosi Trumpille hatullisen paskaa ja Trump kehui ihan hyväksi. Jäi kaipaamaan ainostaan jälkiruokaa.

• Anonyymi

Trumpin tulitaukosopimus kuittautui saapuessaan. Neuvottelujen vetämisen luovuttaminen Vatikaanille osoittaa, että hän on päättänyt keskittyä muihin asioihin. Ei Nobelia, ei rauhansopimusta, ei pakotteita, europarlamentaarikko Mika Aaltola (kok./EPP) kommentoi viestipalvelu X:ssä.

Aaltola pohtii, että ehkä käänne on hyvä asia.

Trumpin suunnitelma olisi ajanut Ukrainan kohti antautumista. Nyt Trump palaa kotimaansa näyttämölle ulkomaankiertueensa jälkeen, Aaltola toteaa.

• Anonyymi

Mitenkäs mineraalisopimus, jos USA jättäytyy Ukrainan tukemisesta?

• Anonyymi

Trumpin mukaan neuvottelut Venäjän ja Ukrainan välillä alkavat välittömästi.

– Olen ilmoittanut tästä Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyille, Euroopan komission puheenjohtajalle Ursula von der Leyenille, Ranskan presidentille Emmanuel Macronille, Italian pääministeri Giorgia Melonille, Saksan liittokansleri Friedrich Merzille ja Suomen presidentti Alexander Stubbille minulle käydyssä puhelussa heti presidentti (Vladimir) Putinin kanssa käydyn puhelun jälkeen, Trump kirjoitti.

Trump ilmoitti Stubbille Putin-keskusteluistaan. Vaikuttaa siltä, että Stubb päässyt Valkoisen talon jonkinlaiseen lähipiiriin. Toistuva yhteydenpitoa viittaa suoraan linjaan. Presidentin kanslia navigoinut taitavasti epävarmoina aikoina, jossa pääsy tiedon äärelle korvaamatonta.

• Anonyymi

Ukraina on jo sotansa hävinnyt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1518
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      983
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe