Ihmisen sisäisen elämän kaikkein tärkein asia on missä kunnossa hänen jumalasuhteensa on, onko kaikki kohdallaan vai puuttuuko Jeesuksen tunteminen omakohtaisena Vapahtaja ja Herrana?
Jos oikealta profeetalta tullaan kysymään neuvoa, hän kotsoo juurikin kysyjän jumalasuhteeseen, onko se kohdallaan ja onko Jeesuksen omakohtainen tunteminen
kunnossa, vai onko siinä jotain säröä joka vaatii kuntoonpanoa, tahi onko kysyjä jopa julkijumalaton joka ei ensinkään haluakaan tehdä oikeutta, parannusta ja oppia tuntemaan Jeesusta.
Väärä profeetta kun häneltä kysytään neuvoa, ei ensinkään kiinnitä huomiota kaikkein polttavimpaan ongelmaan, eli jumalasuhteeseen. Hän voi ladella rimssut ja rämssyt aivan joutavia, voipa jopa antaa ennustuksia jotka jopa toteutuvat. Ja kaiken huipuksi hän voi pahimmassa tapauksessa pilata ja tärvellä vilpittömän kyselijän elämän perinpohjin, voi sanoa, että jumalattomilla neuvoilla, jotka tosiasiassa lähtöisin isästä perkeleestä.
Tunnetko sinä vilpitön lukija Jeesuksen omana Vapahtaja vai et? Onko jumalasuhteeseesi tullut säröä, joka vaatii kuntoonpanoa ja korjausta?
Jeesuksella on paaaaljon anteeksiantoa, jos on tullut tärveltyä jumalasuhde ja tai/ja vaikkapa koko elämä! Hän, Jeesus on ristillä kärsinyt ja kuollut, että juuri SINÄ voit kääntää lehden elämässäsi Jeesuksen ristillä vuodatetulla verellä pestynä puhtaaksi!
Jeesus kysyy vain, että tahdotko, tahdotko tulla minun viattomalla verellä pestyksi saastasta? Ja jos vilpittömin mielin tahdot, niin Taivaassa alkaa riemujuhla, kun yksi kadotettu on löytynyt!
OIKEA JA VÄÄRÄ PROFEETTA
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Näin tapahtuu ihmisen saastuminen.
"Älkää kääntykö vainaja-ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."Ei pelkästään saastuta vainaja- ja tietäjähenkien puoleen kääntymien, vaan Jeesuksen sanojen
mukaan jo sydämestä lähtevät pahat ajatukset voivat saastuttaa ja myrkyttää ihmisen mielen,
saati vielä kun muutuvat teoiksi.
Jos ajattelee paljon pahoja tekoja ja pahoja ajatuksia, niin se on kuin myrkkyä ottaisi ja saatikka silloin kun nämä muuttuvat teoiksi; ei auta tällöin vaikka kuinka olisi kristitty, uudestisyntynyt, kastettu, konfirmoitu, ehtoollista nauttinut ja vaikka mitä!
Tuohon myrkkyyn auttaa vain nöyrtyminen parannuksen tekoon Jeesuksen eteen, joko yksin omissa oloissaan tai sielunhoitajan kanssa, joka sellainen, että osaa viedä syntisen aitoon parannuksen tekoon sekä luopumaan syntitottumuksista tykkänään.
Tiedetään, että parannuksen teko syntitottumuksista ei aina tapahdu ykskaks sormia napsauttamalla, vaan pahojen tottumusten voima on joskus niin kova, että niistä tykkänään
luopuminen voi vaatia parannuksen tekoa ja Jeesuksen jalkojen juureen heittäytymistä
avuttomana useamman kerran sekä pidemmän ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311746
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161452Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291012- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66851
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668