OIKEA JA VÄÄRÄ PROFEETTA

Ihmisen sisäisen elämän kaikkein tärkein asia on missä kunnossa hänen jumalasuhteensa on, onko kaikki kohdallaan vai puuttuuko Jeesuksen tunteminen omakohtaisena Vapahtaja ja Herrana?

Jos oikealta profeetalta tullaan kysymään neuvoa, hän kotsoo juurikin kysyjän jumalasuhteeseen, onko se kohdallaan ja onko Jeesuksen omakohtainen tunteminen
kunnossa, vai onko siinä jotain säröä joka vaatii kuntoonpanoa, tahi onko kysyjä jopa julkijumalaton joka ei ensinkään haluakaan tehdä oikeutta, parannusta ja oppia tuntemaan Jeesusta.

Väärä profeetta kun häneltä kysytään neuvoa, ei ensinkään kiinnitä huomiota kaikkein polttavimpaan ongelmaan, eli jumalasuhteeseen. Hän voi ladella rimssut ja rämssyt aivan joutavia, voipa jopa antaa ennustuksia jotka jopa toteutuvat. Ja kaiken huipuksi hän voi pahimmassa tapauksessa pilata ja tärvellä vilpittömän kyselijän elämän perinpohjin, voi sanoa, että jumalattomilla neuvoilla, jotka tosiasiassa lähtöisin isästä perkeleestä.

Tunnetko sinä vilpitön lukija Jeesuksen omana Vapahtaja vai et? Onko jumalasuhteeseesi tullut säröä, joka vaatii kuntoonpanoa ja korjausta?

Jeesuksella on paaaaljon anteeksiantoa, jos on tullut tärveltyä jumalasuhde ja tai/ja vaikkapa koko elämä! Hän, Jeesus on ristillä kärsinyt ja kuollut, että juuri SINÄ voit kääntää lehden elämässäsi Jeesuksen ristillä vuodatetulla verellä pestynä puhtaaksi!

Jeesus kysyy vain, että tahdotko, tahdotko tulla minun viattomalla verellä pestyksi saastasta? Ja jos vilpittömin mielin tahdot, niin Taivaassa alkaa riemujuhla, kun yksi kadotettu on löytynyt!

3

174

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin tapahtuu ihmisen saastuminen.

"Älkää kääntykö vainaja-ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

• Ei pelkästään saastuta vainaja- ja tietäjähenkien puoleen kääntymien, vaan Jeesuksen sanojen
        mukaan jo sydämestä lähtevät pahat ajatukset voivat saastuttaa ja myrkyttää ihmisen mielen,
        saati vielä kun muutuvat teoiksi.

Jos ajattelee paljon pahoja tekoja ja pahoja ajatuksia, niin se on kuin myrkkyä ottaisi ja saatikka silloin kun nämä muuttuvat teoiksi; ei auta tällöin vaikka kuinka olisi kristitty, uudestisyntynyt, kastettu, konfirmoitu, ehtoollista nauttinut ja vaikka mitä!

Tuohon myrkkyyn auttaa vain nöyrtyminen parannuksen tekoon Jeesuksen eteen, joko yksin omissa oloissaan tai sielunhoitajan kanssa, joka sellainen, että osaa viedä syntisen aitoon parannuksen tekoon sekä luopumaan syntitottumuksista tykkänään.

Tiedetään, että parannuksen teko syntitottumuksista ei aina tapahdu ykskaks sormia napsauttamalla, vaan pahojen tottumusten voima on joskus niin kova, että niistä tykkänään
        luopuminen voi vaatia parannuksen tekoa ja Jeesuksen jalkojen juureen heittäytymistä
        avuttomana useamman kerran sekä pidemmän ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      104
      1466
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1182
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      68
      1074
    4. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      7
      1074
    5. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      972
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      966
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      130
      871
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      69
      771
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      57
      743
    10. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      315
      710
    Aihe