Suomen hallitus osallistuu kuin suurvalta venäjän ja ukrainan väliseen sotaan?
Toivottavasti Orpo kumppaneineen ottavat vastuun siitä, että Suomi joutuu venäläisten silmätikuksi.
Jossain vaiheessa jos Venäjä hyökkää Suomeen voi auttajat olla tipo tiessään.
Aiheuttaako orpo ja Purra hyökkäyksen Suomeen myymällä 90 miljoonalla aseita Ukrainaan.
14
141
Vastaukset
- Anonyymi
Aseita myy kaikki kellä on myytävää. Jos ostajia löytyy. Ukraina ei osta kai mitään suoraan vaan olisikin hyvä selvittää, että kuka myy heille, sillä se taho on hirvittävä välistävetäjä. Tästä oli joku dokumentti . Salaisia henkilöitä ja tahoja ja hinnat keksitään ja kerrotaan ihan mielivaltaisesti.
- Anonyymi
Eihän Ukraina osta mitään, idiootti Suomikin tai Stuppelo käsiojossa lahjoittaa.Sitten vielä kehdataan Suomen kansalle huudella rahat on loppu.No,onhan ne kun Ukrainaa aseistetaan ja Ukrialaisia elätetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Ukraina osta mitään, idiootti Suomikin tai Stuppelo käsiojossa lahjoittaa.Sitten vielä kehdataan Suomen kansalle huudella rahat on loppu.No,onhan ne kun Ukrainaa aseistetaan ja Ukrialaisia elätetään.
Meidän pressa ei varasta, mutta venäjän pressa varastaa.
- Anonyymi
Aloittajalle voi sanoa,
että ei Ukraina käännä niitä aseita
meitä vastaan,
eikä hyökkää tänne.- Anonyymi
Se oleepi niin,
että jos jokin tänne hyökkää,
se on se sama vanha ryssä. - Anonyymi
Ei nyt käännä, mutta ovat paljon Suomalaisia tappaneet.
Lyhyt on muisti joillakin.
Tuollaista maata ei pitäisi auttaa millään tavalla...
- Anonyymi
Johan venäläiset sano kostavan. Miten voi olla noin tyhmiä päättäjiä. Vaaranti koko kansan.
- Anonyymi
Sitäkö Kokoomuslaiset ajattelevat?? Eihän niillä ittellä ole mitään hätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö Kokoomuslaiset ajattelevat?? Eihän niillä ittellä ole mitään hätää.
Miksi ryssä saa varastaa toisilta, mutta ryssän rahoja ei saisi käyttää?
https://www.is.fi/autot/art-2000011247662.html
- Anonyymi
Pitikö se kertoa mihin rahat käytetään?
- Anonyymi
Tottakai piti se on sitä läpinäkyvyyttä ja saa venakkojen sapen kiehumaan😀.
Omat ruplat puri.
- Anonyymi
On parempi että venakot rämpii ukrainassa kuin itärajalla.
Tuntuu teitille olevan ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää ihan peruspullaa maanpuolustuksesta. - Anonyymi
Aiheuttaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238