Unkari haluaa samanlaiseksi maaksi kuin Valko-Venäjä on nyt venäjän kanssa.
Oisko yksi tärkein syy tähän, että venäläiseen yhteiskuntaan kuuluu korruptio vahvasti.
Unkarin johtohan kannattaa korruptiota yhteiskunnassa.
Onko Unkari eroamassa Eu:sta ja liittymässä osaksi Venäjää?
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Unkari on ainoa eu-maa, jonka johto ajattelee omilla aivoillaan. Kaikki muut ovat Brysselin agitoiman massahypnoosin vallassa ja nyökyttelevät kuin sopulilauma. Voi kunpa saisimme Suomeenkin Orbanin tyyppisen oikean valtiomiehen johtajaksi.
- Anonyymi
Suomihan oli saamassa vastaavanlaisen hallituksen, nimittäin terijoen hallituksen ja pm:ksi Otto-Ville Kuusisen. Venäjä koetti kääntää vasureiden ja maanpettureiden avulla suomalaisten pään hyväksymään tämä hyvä punikkihallitus. Jostain kumman syystä jokainen käännytystyö päättyi venäläisten ja suomalaisten punikkien kuolemaan.
- Anonyymi
Luulisi Unkarin kärsineen tarpeeksi 50 vuoden aikana venäläisten harjoittamasta sorrosta Neuvostoliiton vallan alla.
- Anonyymi
Kansannousunkin kukistivat verisesti.
- Anonyymi
Aloittaja: Mistä sinä keksit tuollaisia???
- Anonyymi
Korruptio on vahvaa myös Ukrainassa.
Unohtuko??Vai halusitko vain tietyt maat mainita??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158