Kärysi promillen humalassa autolla lapsi kyydissä sai jatkaa eri työtehtävissä. Duunari olisi vastaavasta laitettu kelanluukulle pikimmiten kengänjälki pers.
Olympiakomitean urheilujohtaja
24
154
Vastaukset
- Anonyymi
Noo se laki näille on eri kuin työläisille.
- Anonyymi
Siinä sen näkee,Onko Suomi Oikeusvaltio??
Ei ole!!!- Anonyymi
ei se ole tämä nähty mutta olisin hieman huolestunut näkeekö eliitti mitä tilaavat
- Anonyymi
Järkyttävää paskaa tuolta että saa jatkaa,vähintään kelanluukulle kuin tavallinen se työhenkilö kait se puhallutetaan muutama kuukausi ennen työpäivän aloitusta ja hoitoonohjaus.
- Anonyymi
Kielii kyllä alkoholiongelmasta kun promillen kännissä lapsi kyydissä lähtee ajelee tai sitten työnantajasta.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi tuo johtaja piti erottaa virastaan? Urheilijat käyttää dopingia ja osa viinaa ja huumeita, eikä niitä eroteta työpaikoistaan sen takia. Koko urheiluhan on mennyt sairaaksi muutenkin, niin miksei myös johtajat voi ottaa eri vapauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuo johtaja piti erottaa virastaan? Urheilijat käyttää dopingia ja osa viinaa ja huumeita, eikä niitä eroteta työpaikoistaan sen takia. Koko urheiluhan on mennyt sairaaksi muutenkin, niin miksei myös johtajat voi ottaa eri vapauksia.
Miksi sitten pätevä duunari yhden viikonlopun jälkeen kun puhallutetaan maanantaina kun viisari värähtää 0.1 pistetään samantien kilometritehtaalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten pätevä duunari yhden viikonlopun jälkeen kun puhallutetaan maanantaina kun viisari värähtää 0.1 pistetään samantien kilometritehtaalle?
Näin toimii demokratia suomessa kun olet siellä ruohonjuuri tasolla.
- Anonyymi
Herroille ja paremmille sallitaan vaikka ratista kärähdät mutta odotas kun tavan kansalainen potkut tulee heti ja vielä mustamaalataan jotta kukaan palkkais.
- Anonyymi
Mutta lapsi kyydissä 1 promilen humalassa ei nainut olla eka kert ja viimeinen taitaa maistua vielä kun työpaikan piti.
- Anonyymi
Huostaan otto lapselle kun tuommoinen äiti on.
- Anonyymi
Minne kaikki lapset sijoitetaan, jos vanhemmat on juoppoja ja lapset otetaan huostaan? Juoppoja vanhempia on paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne kaikki lapset sijoitetaan, jos vanhemmat on juoppoja ja lapset otetaan huostaan? Juoppoja vanhempia on paljon.
Tehdään niin kuin Neuvostoliitossa. Orvot laitettiin tarhoihin. Siellä saivat koulutusta, myös sotilaskoulutusta. Aivopesivät lapset oikein kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olympiakomiteaan!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olympiakomiteaan!?
Eikö se ole rypenyt huonossa valossa jo jonkun aikaa??
- Anonyymi
Linnaan siis ristikoilla varusteluilla nämä juoppokuskit kuluu vaaransi lapsensa ja muiden turvallisuuden mutta olympiakomitea pitää häntä korvaamattomana ja duuni jatkuu. Mikähän olympiakomitean arvot on? Kännissä törttöily ok??Työt jatkuu siitä huolimatta.
- Anonyymi
Näkeehän se sokea reetakin kuinka hyväosaiset saa anteeksi vaikka mistä ja työpaikka säilyy toista se on tavallisen ihmisen työpaikoilla potkut olisi tullut samantien siivoojan/kaupan kassa/tehdastyöläinen ym.
- Anonyymi
Luulen että tämä ex urheilujohtaja nähdään vielä otsikoissa.
- Anonyymi
On kyllä erikoista 1 promillen humalassa autolla lapsen kanssa ja työsopimus jatkuu! Kertoo kyllä paljon työnantajasta!!!!
- Anonyymi
Normaali työntekijä potkujen kera naurettu juopoksi sossuluukulle.
- Anonyymi
Aivan turha instituutio kun pomoja pomoille ja näköjään saa itse "vähän"säveltää veronmaksajat kuitenki tuon maksaa se siivoojakin.
- Anonyymi
Siis saiko se vielä jatkaa tuolla.?
- Anonyymi
Vai pedattiinko sille palkinto virka muulle yhdistykselle/yritykselle.
- Anonyymi
Haluaisin nähdä uutisen kun kuljettaja yrityksen kuski ajaa päissään postia jakaen mitä työnantaja sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238