Kun tekee ammuksia Ukrainalle venäläisiltä takavarikoiduilla rahoilla.
Venäjä kostaa.
Voiko päätöstä perua!
Suomi teki vaarallisen päätöksen
13
118
Vastaukset
- Anonyymi
Jos päätöksiä voi perua niin ruotsalaisten ei pidä päästää venäloisia koskaan Itämeren rannikolle asti.
- Anonyymi
Kauheaa!! Nyt pelottaa. Hirveää! Mitä me teemme? Ei kai siinä sitten. Rautaa rajalle! Tuskin maltan odottaa.
- Anonyymi
Ei hätääää….kyllä Stubb ylipäällikkönä ja Käkkänen, eikun Häkkänen puolustusministerinä suojelevat kansalaisia. Elleivät he onnistu, niin kyllä Orpo ja Valtonen auttavat, varsinkin rikkaita. Köyhät nyt joutavatkin kuolla.
Ja viimeisimpänä on Purra, joka osaa todellakin haukkua ja purrakkin, toisin kuin koira, joka ei haukkuessaan pure. Eli päästetään Purra irti, niin jopa veli venäläinen perääntyy ja pakenee. - Anonyymi
Venäjä voi ihan heti perua hyökkäyksensä Ukrainaan.
- Anonyymi
Hyvähän se on, ettei suomalaisten rahoilla niitä tehdä.
- Anonyymi
Perästä kuuluu. Vainolaisen kanssa ei ole leikkimistä.
- Anonyymi
Venäjä ärhentelee silloin, kun se on heikko.
- Anonyymi
Kenelle eduskuntaan pitäisi tästä asiasta kirjoittaa ja varoittaa.?
- Anonyymi
Kysele eduskuntapalstalta.
- Anonyymi
Trump sanoi, että Suomella ja Norjalla ei ole mitään hätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin sanoi:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011232243.htmlJuu, sanoi. Pitää ymmärtää yhtälö. Suomen ja Norjan puolustukseen panostaminen ja sen prosentuaalinen osuus bruttokansantuotteeseen nähden on Trumpin mieleen ja Trump tykkää ja USA puolustaa varmasti, jos on tarve.
- Anonyymi
Venäjä kokeilee erilaisia tapoja ja katsoo, mikä saa heikoimmat pissimään housuihinsa.
Sille on hieno termikin: trial balloon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867571- 1015487
- 2664718
- 484652
- 653372
- 502758
- 562419
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234