Tai menevän muualle. Minulla on listana
Räsänen päivi
Meller ja Turunen
Huvila Risto
Mauno Mattila ja Tapio Puolimatka
Miska Wilhelmson
Politiikan puolelta Trump ja Putin
Maailma olisi parempi
Keiden uskonnollisten vaikuttajien haluaisit eläköityvän
8
112
Vastaukset
- Anonyymi
Minun ehdokkaat ovat:
Tapio Luoma
Mari Leppänen
Kaisamari Hintikka
Mari Parkkinen
Teemu Laajasalo
Matti Repo
Jari Jolkkonen
Jukka Keskitalo
Bo-Göran Åstrand
Kirkko ei menisi päin helvettiä. - Anonyymi
Meller kyllä eli ihan uransa huippuvuosia 1970-80-luvuilla. Uutta, ällistyttävää profetiaa pukkasi puhekasetti puhekasetin perään. Neuvostoliitto miehitti Suomea parin vuoden välein, UFO:t olivat Paholaisen demoneja jotka uhkasivat maapalloa, rockmusiikki vei nuoria helvettiin... Nyt hän tosiaan on jo vanha ja väsynyt. Silloin harvoin kun jotain kirjoittaa tai puhuu, se käsittelee vain armoa ja syntien anteeksi saamista. Niin kovin tylsää. 2
- Anonyymi
Mutta rahaA tulee onneksi
- Anonyymi
Missä törmäät esim. Melleriin tai Wilhelmssoniin, niin että ne häiritsevät?
- Anonyymi
Oikeastaan kaikki luterilaiset piispat arkkipiispaa myöten voisi siirtää työttömyyskortistoon.
- Anonyymi
Eikö se olisi hyvä että kaikki saisivat haluamansa ja uskovaiset pääsisivät nopeutetulla aikataululla taivaaseen?
- Anonyymi
Patmos pois
- Anonyymi
Päivi kotiin että Niilo saa vapaata
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906728- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41879