Minulla oikein roikkuu kunnon heltta leuan alla. Olen yrittänyt vaikka millä sen pois.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Roikkuuko tuhero myös?
- Anonyymi
Miksi mietit kaksariasi aamuyöllä? Vai häiritseekö nukkumista?
- Anonyymi
Liiku,älä aina röhnötä auton kyydissä. Syö vähemmän ja kevyitä ruokia.
- Anonyymi
Mene kanalaan ja hypi mukana.Kukaan ei erota mitään tunnet kuuluvasi joukkoon.Mutta varo kukkoa.
- Anonyymi00014
Tämä. Kevyt ruoka ja liikunta. En tiedä onko joku kosmeettinen kiristys leikkaus hyvä. Varmaan maksaa jonkun verran. Mutta yritä hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Kukaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi
Jätä makaronipaska listalta , kevyttä naposteltavaa. Sokerin käyttö tarkkaan syyniin...
- Anonyymi
rasvaimu.
- Anonyymi00009
Juoksu.
- Anonyymi00010
Kasvata kolmas
- Anonyymi00011
Kaikkia alkaa terveellisestä ruokavaliosta, voit kokeilla myös pätkäpaastoa. Muista antaa muutokselle aikaa, mikään ei tapahdu hetkessä. Ja lisäksi vielä sopivasti liikuntaa, esim. reipasta kävelyä päivittäin.
- Anonyymi00012
Ota kunnolla poskeen niin roikkuu sekin.
- Anonyymi00013
Laihduttamalla läskit lähtee ei syömällä.Sillon kun sä käskit niin heti lähti läskit.
- Anonyymi00015
Huolet ne on kullakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561