Tonnikala on vähärasvaista ja proteiinipitoista, ja se sisältää jodia, rautaa ja seleeniä sekä A-, D- ja E-vitamiinia. Pääasiassa tonnikala onkin siis terveellistä syötävää.
Muista Xtra tonnikala
6
137
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos vihjeestä. Olen syönyt terveellistä tonnikalaa jo 50 vuoden ajan.
- Anonyymi
Hyvä et joku muukin on hoksannut tonnikalan terveellisyyden
- Anonyymi
Tonnikala on epäterveellistä, koska siihen erittäin tehokkaasti kertyy kaikki raskasmetallit ja saasteet ! Ja merissä on nykyään monet saasteet !
Sama saaste ongelma etelä-euroopan kassvikset vihannekset, joita vesipulan vuoksi kastellaan kaupunkien jätevesillä....- Anonyymi
Sinä voit olla syömättä tonnikalaa tms mielestäsi myrkyllisiä ravintoaineita. Jää meille muille enemmän . Kiitos siitä
ostin liiteristä kaksi nixen tunaa auringonkukkaöljyssä..auringonkukka ei nimestä huolimatta ole terveellinen öljy..kuulemma. ostin sitä silti. hinta 79 centtii..tölkistä voi epäsuotuisassa tapauksessa liueta alumiinii joka kulkeutuu aivoihin aiheuttaen agressiota..parkinsonia, alshaimeria ja dementiaa. tuna itsessään on terveellistä kuten fisut yleensä aina.
muovipulloista irtoaa aina mikromuovi jonkun verran joka nykytietämyksen mukaan pakkautuu kiveksiin ja aivoihin. viis prossaa aivomassasta on aikuisella keskimäärin muovia. turha ihmetellä mistä tämä ns "aivosumu" johtuu.. no siitä aivoihin pakkautuneesta mikromuovista tietty. Maailma tuhoutuu ja ihminen tuhoaa itsensä. Eli kusee omaan nilkkaan kuten aina todettu.
sitä ennen syön nixen tunaa..nuudeleita..hemapaa, purjoa porkkanaslaisseja misoliemessä with seasoning.. korealaisittain..- AnonyymiUUSI
Xtra juustot, pesupulverit, ym on hyviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329