Lisää paskanjahantaan niin hallituskauden lopussa koko puolue on kuihtunut maailmankartalta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011243036.html
Pöyröö persut katselee perävaloja
11
331
Vastaukset 11
- Anonyymi
Arjalais mamma vois lyödä sakset tiskiin ja todeta se oli tässä.
- Anonyymi
Ei auttanut Kela-Satosen hylkääminen kannatukseen.
- Anonyymi
Persut nousee vielä
- Anonyymi
Puuhun takaisin?
- Anonyymi
Toivotaan toivotaan toivotaan hallitus. Leikataan köyhiltä ja sairailta ja annetaan rikkaille lisää.. Ryöstetään jopa eläkekassasta miljardi niin kyllä se työllisyys siitä kasvaa.
- Anonyymi
Et sä ainakaan anna köyhille mitään jos ryöstät rikkaan, kaikki ittelle vaan.
- Anonyymi
Hyvä sää nyt Persuilla kyntää.
- Anonyymi
Jokohan seuraavassa gallupissa vasemmisto ja vihreät ajavat ohi
- Anonyymi
PS:n hommaamalla halvalla bensalla, näinhän ne vasurit tekee. Vihreät tosin kulkevat tuohivirsuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS:n hommaamalla halvalla bensalla, näinhän ne vasurit tekee. Vihreät tosin kulkevat tuohivirsuilla.
Mauri laski pensan hintaa.
Varma tieto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mauri laski pensan hintaa.
Varma tieto.Ja vielä aluevaltuustossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510