Ja malli palautukseta löytyy yhteisetä NL / Suomi historiastamme : " Porkkalan palautus!
Tällä uudella Venäjällä / ent. N.-Liitolla kun on raha- ja valuutta-asiat "venäläiseen malliin" ..... NYT täysin rempallaan eli öljykauppa = SEIS!
Niin onhan niillä PALJON aikoinaan Suomelta ryöstettyä KARJALAN maata, mistä nyt tilanteen ollessa "päällä", voitaisi päästä molempia valtioita hyödyntämään
osin vaihtokauppaan!
Periaatteessa Suomi ... EI ... ! maksa Venäjälle mitään NL:nr ryöstämästä maasta, muttaa maksetaan käypä hintaa, alueelle rakennetusta .... NL -mallin infrasta!
Ja aivan HETI, kun Karjalan alue liitetään Suomeem, niin niille niin kaikille entisille "uudisasukkaille" ( noin v. 1944) .... järjestellään uuden ITÄ-rajan taakse , eli jo olemassa oleviin taajamiin, Venjän puolelle ..... uudenaikaista kerrostalo- ja tilaelementtitalojen (nopeaa) rakentamista!
Suomi konsultoi ja osin kustantaa, kun samanaikaiseti esim. aluksi vain Viipuri entisöidään / entistetään ja osin rakennetaan uudelleen! Tietenkin suomalaismalliin!
Siinä sivussa saadaan syntymään melkoinen oppikirja kaupunkirakentamisesta ja - saneerauksesta tuleville sukupolville!
Kauppa Karjalasta / palautus; = molempien valtioiden etu
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462584
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253