Onko se että Israelin valtio perustettiin palestiinalaisten maille?
Olisiko Palestiinan valtio pitänyt perustaa yhtä aikaa Israelin valtion kanssa.
Uskooko joku että jumala on antanut Palestiinan maat Israelille?
Mikä on Palestiinan konfliktin juurisyy?
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Uskonto. Uskonnot pitäisi lakkauttaa.
- Anonyymi
Niin pitäisi. Koko historian ajan pelkkää väkivaltaa, hyväksikäyttöä, kiristystä ja alistamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisi. Koko historian ajan pelkkää väkivaltaa, hyväksikäyttöä, kiristystä ja alistamista.
Ongelma ei niinkään ole uskonnoissa, vaan ihmisten suhtautumisessa niihin. Jos henkilön luonne on fanaattinen, ja hänet laitetaan oppimaan joku uskonnollinen kirja, jossa uhotaan väkivallan puolesta, tuloshan on nähtävissä.
On monia, jotka ovat nimi-islamilaisia ja nimikristittyjä, ja käyttävät uskontoa vain apuna itsensä nostamisessa jalustalle, ja "oikeamielisyytensä" kiillottamiseksi. Tämä on ongelma kaikissa uskonnoissa, myös ateismissa.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja sanoi itse yhden osavastauksesta. Palestiinan maalle perustettiin keinotekoinen valtio. Ja yksi osasyy, minkä tiedän, on se, että juutalaiset sortavat js alistavat palestiinalaisia. Tätä on tapahtunut jo kauan, ennen Hamasin hyökkäystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294