Ei voi olla, eikä ole.

Anonyymi-ap

Adventtikirkon naispastori Ansku Jaakkola kysyy mahdottoman kysymyksen Nykyaika Online pääkirjoituksessa 9/24 "Etupihtipoimu-ystävällinen seurakunta":

-"Voiko adventtiseurakunta olla terveellisen hengellisyyden tavaramerkki, jossa toteutuu vakaumuksellinen ystävällisyys ja oikeudenmukaisuus?"-
”Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko.”

Adventtikirkossa kyseiset ihanteet eivät koskaan ole toteutuneet, eivätkä koskaan toteudu adventtikirkossa Suomessa, koska sen yhteisön johdon ja palkkaa nauttivan eliitin ihanteet ovat aivan jossain muualla, koska heidät on koulutettu tehtävään, jossa tärkeintä on vastakohta kaikelle sille mitä Ansku esittää kysymyksissään.

9

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoittaa lahkoadventistinen termi "etupihtipoimu" ?

• Anonyymi

Sitä pitää kysyä Pekka Reinikaiselta. Hän tietää kaikesta kaiken.
      Missä muuten Pekka on? Miehestä ei ole kuulunut mitään.
      Hän näki Trumpissa temppeliherran. Vieläkö on samaa mieltä itsensä kanssa?

• Anonyymi

Pekka Reinikainen ei pääse enää puhumaan edes rippikoululeirille. Sen sijaan hänet kutsuttiin Radio Rockiin, jossa todettiin että tämähän on rock, tervetuloa uudestaan!

• Anonyymi

Pekka Reinikaista kiinnostaa yksinomaan raha. Kun maksetaan, niin hän puhuu aiheesta kuin aiheesta, vaikka hänellä ei olisi käsiteltävään aiheeseen minkäänlaista kosketuspintaa tai todellista tietoa itse asiasta. Leukoja on helppoa louskuttaa rahan vuoksi ja keksiä tarinoita omasta päästä.

• Anonyymi

No no rauhoituhan nyt !

• Anonyymi

Aloitus on taas kerran typerää suunsoittoa.

• Anonyymi

Adventtikirkkoa kiinnostaa jäseniltään saatava raha tosi paljon. Kiinnostaisipa evankeliointi...

• Anonyymi

Ainoa tärkeä on rakkautensa vaikuttava usko Ellen G. Whituun!!!

• Anonyymi

Ellen White on johtanut ihmisiä omahyväisyyden ja ylpeyden henkeen. Hän teki ja tekee ihmisistä samanlaisia kuin hän itse oli, omahyväinen, 'minulle näytettiin, minulle näytettiin, minulle näytettiin' hengessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1728
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      955
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      938
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      846
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe