Pitäisi oikein galluppeja ruveta tekemään siitä, moniko muistaa seurakunnassa kuulemansa saarnan vielä viikonkin päästä, tai on peräti hyödyntänyt kuulemaansa kuluneen viikon aikana.
Jos jokaviikkoiset saarnat todellakin ovat kaikki Jumalan antamia, niin ihmettelen kyllä. Siinä tapauksessa Herralla on aika iso hukkaprosentti siinä, kuinka paljon hän puhuu omilleen turhaan.
Ei ne puheet ainakaan Pyhän Hengen voimasta ole ulostuneet.
Srk:n turhakkeet ja härpäkkeet
Anonyymi-ap
3
80
Vastaukset
- Anonyymi
Kokouksessa on minuuttiaika-aikataulu.
Juontaja johtaa kokousta.
Miksesrivastaava miksauksesta.
Rahankerääjät rahankeruusta. - Anonyymi
Rahankeruu on sivuseikka ja siitä voi kieltäytyä koska se ei ole pakollinen.
Rahankerääjät vastaavat rahankeruusta.
Sama työ kuin Juudaksella. - Anonyymi
Helluntailaisuuden erityispiirteet
- Toisten kristillisten kirkkokuntien oppien arvosteleminen epäraamatullisena, esim. lapsikaste tuomitaan harhaoppisena.
- Henkikasteen merkkinä siansaksan puhuminen
- Jatkuva suuresta herätyksestä puhuminen.
- Tunnekokemusten tavoitteleminen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136