Purra ei ymmärrä opposition välikysymystä

Anonyymi-ap

Riikka: Jos sitä ottaa vähän velkaa rikkaiden veroaleen, niin heti ollaan kyselemässä tyhmiä.
Itse oppositio otti velkaa muka pandemian, Venäjän kaupan romahtamisen tai paikkakunnille, jotka kärsivät tehtaiden lopettamisesta johtuvien kustannusten keskellä.
Me emme anna mitään avustuksia näille paikkakunnille. Pärjätköön omillaan, kun ovat kehäkolmosen ulkopuolella.

25

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Purra torppaa teloitustyyliin välikysymykset.

• Anonyymi

"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").

• Anonyymi

Oliko koronapandemia MUKA?

• Anonyymi

Kyllä oli maailmassa kuoli paljon tähän koronaan. Olet onnekas kun selvisin hengissä. Kova tauti menetin omaisen tämän Koronan takia. Onneksi saatiin rokotteen Suomeen. Kiitos Marinille.

• Anonyymi

Pelkät velkakorot suuremmat kuin kaikkien kuntien peruspalveluiden valtionosuudet jne jne jne. Ota pää pois prseestä sinimusta persuja maalittava äärivassari.

• Anonyymi

• Anonyymi

Sinimusta äärivassari?????????????????????????????

• Anonyymi

Totta: Oppositio eli nykyisistä hallituspuolueista persut, kokoomus ja kd kannattivat tuota velanottoa varsin innokkaaasti. Persut 95% ja kokoomuskin 90% velanotosta.

• Anonyymi

Ni mut rikkaat ovat HÄDÄSSÄ heidät on PELASTETTAVA rescue 9-1-1

• Anonyymi

Rikkaat ovat päässeet velkalaivaristeilylle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkaat ovat päässeet velkalaivaristeilylle.

Riikka-Petteri on ajanut velkalaivan kiville. Mutta tarjoamalla keskiluokalle pieniä ja ja hyvätuloisille isoja veronkevennyksiä Riikka-Petteri toivoo, etteivät matkustajat ja miehistö huomaisi sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riikka-Petteri on ajanut velkalaivan kiville. Mutta tarjoamalla keskiluokalle pieniä ja ja hyvätuloisille isoja veronkevennyksiä Riikka-Petteri toivoo, etteivät matkustajat ja miehistö huomaisi sitä.

Riikka-Petteri on aluksessa painolastia.
        Heitetään yli laidan.

• Anonyymi

Purra ei ymmärrä mitään muutakaan.

• Anonyymi

On opetellut ulkoa mitä sanoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On opetellut ulkoa mitä sanoo

Toistaa samaa aina kun vastaa kysymyksiin🤣

• Anonyymi

Riikka: Kun Petteri ei muuta keksinyt.

• Anonyymi

Ei Purra ymmärrä mitään muutakaan.

• Anonyymi

Purra puree Suomen pilalle.
      Valitettava tapaus.
      Työttömyys varma Persujen kansanedustajille.
      Seuraavat vaalit katastrofi, loppuu pöydästä troganofi.

• Anonyymi

Rikkaat elättävät myös tulevaisuudessa vihervasemmiston, eli ei kannata olla huolissaan.

• Anonyymi

kun suomi verottaa 60% verolla varakkaista niin niitä ei tänne tule

• Anonyymi

eli suomeksi retardit jää tumput suorina lumihankeen odottamaan ruokaa ruokaa 🤣

• Anonyymi

Nyt Purra saa maistaa omaa lääkettään.

Teräaseet heiluu kohteena poliitikot kuten Purra itse ja muut poliitikot

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Metsäsuomalaiset kostaa sorron.

Oma vika ja oma moka EI kansalaisten ja yksilön.

• Anonyymi

Tulee mieleen vanha lausahdus ”poikani, kunpa tietäisit, miten vähällä järjellä tätä maailmaa hallitaan.”

Purra ja Orpo hokevat kysymyksiin vastauksiksi lauseita, joita VVM:n kokoomuslaiset valtiosihteerit ja muut isopalkkaiset virkamiehet heille ohjeistavat.

Ministerien oma ymmärrys valtion taloudesta on ohut.

• Anonyymi

Opposition välikysymys ja velkahuoli olisi uskottavampi, jos he eivät itse olisi haukkuneet kaikki hallituksen tekemät säästöt.

• Anonyymi

Jos oppositio olisi hyväksynyt kaikki hallituksen tekemät säästötja leikkaukset, oppositio olisi hiljaa.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe