Viesti sinusta poistui saman tien. Nyt työnantajasikin tietää, että olet ihan itse tehnyt itsestäsi liian suuren riskitekijän isossa pelissä, missä riskitekijöihin ei ole varaa.
Paljon onnea Repe!!!!!!
21
154
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi mummo, joka ei koskaan mihinkään kirjoittanut? Miksi??????
- Anonyymi
Äiti ja mummo joka oli niin monille tärkeä ja uurasti hiljaa ahkerasti yhteiskunnan eteen, vältti kaikin tavoin ottamasta mihinkään kantaa. Ei koskaan täällä kirjoitellut. Sanoi minulle saattohoidossa viikko ennen kuolemaansa; "Miksi sinun piti siellä netissä niin paljon kirjoitella?" ... .... ... "Ja sitten kävi se outo auto kesällä 2021."
Oletko Repe mielestäsi suuri isänmaan sankari? Tuntuuko siltä? Onneksi saat palkkiosi, koska olet liian suuri riski tietojesi ja alhaisen IQ:si vuoksi.
Kun täysin viaton vaimoni sai kuolla kostoksi minulle, kertoo se jotain siitä, mikä sinua hölösuuta, oman organisaatiosi paljastajaa, voisi odottaa. - Anonyymi
Riskitekijä se o tossa stalkkaus hommassaki,toivonettä poistut!!
- Anonyymi
Paholaista palveleva toivoo paholaisen tekoja. Riski on tietoinen, koska alhaisen IQ:n Repe on aiheuttanut minulle menetyksen ja haluan kertoa yläpuolellaan oleville, että Repe on hölmöydessään suuri riskitekijä, joka paljastaa asioita liikaa.
Miksi pitää kostaa vaimolle miehensä kirjoitukset? Taidat olla niitä sairaita, jotka tuollaisesta nauttivat. - Anonyymi
Taas Repe kirjoittaa ilman nimimerkkiä. Taidat olla sellainen liero, ettei ole kanttia tulla itse käymään. Rotankolossasi sairas hykertelet ja odotat, että muut toimivat. Tule luihu käymään, tasataan tilejä. Tiedät kyllä missä asun.
- Anonyymi
Onhan Repe monessa tietävä, ja osaava. Sanakin hallussa.
Vihervasemmistolaisuus kyllä paistaa läpi, ja sekö vaikuttaa, että kristilliset arvot ovat myrkkyä, ja etenkin perussuomalaisuus, joka nyt kuitenkin on lyönyt itsensä meillä vahvasti läpi, ja maahanmuuttopolitiikassa monet muutkin puolueet ovat nähneet samoja ongelmia joita persut toivat esiin jo vuosikymmeniä sitten.
Vihreät eivät tosin vieläkään ole niitä huomanneet. - Anonyymi
Repe on evoluutiopölhöilyyn uskova ateisti.
Ruutisuihku iski aikoinaan kalloon, että iso osa aivomassasta lensi pihalle kuin JFK:lta kun kummulta ammuttiin. - Anonyymi
Nyt on kyllä melkoinen kahjopartio kasassa.
- Anonyymi
PASKAPUHETTA
Repe on kuo-llut
poissa muona-vahvuu-desta
dela-nnut
maan-levossa
nukku-nut pois
syöp-ä uuvu-tti miehen viim-e talvena
Eikä Yleltäkään löyty-nyt enää Repelle töitä
hä-n läh-ti Pietarin valta-kuntaan
- Silja - - Anonyymi
Tämmöistä Light Maalittamista jotain nimimerkkiä kohtaan...
Miksi?- AnonyymiUUSI
Aloittaja lienee pudonnut päälleen jossain vaiheessa ja siksi vähän hallusinoi?
- AnonyymiUUSI
Helismaan kuolemasta on jo aikaa.
- AnonyymiUUSI
Jos kyse onkin Repe Sorsasta ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyse onkin Repe Sorsasta ?
Tai Repe-Ankasta; Suomen Keskuspankin Markka-takas-hankkeen pikkutarkasta mikromanageeraaja-ylitarkastajasta?
itsruH ;D
Ja niin jopa se sarasieppikin meinas mennä naimisiin! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai Repe-Ankasta; Suomen Keskuspankin Markka-takas-hankkeen pikkutarkasta mikromanageeraaja-ylitarkastajasta?
itsruH ;D
Ja niin jopa se sarasieppikin meinas mennä naimisiin!Sekavahko keskusteluketju tämä..
- AnonyymiUUSI
Siis muutti Pietariin:))
- AnonyymiUUSI
Repekö? Vaiko sarasieppoko?
- AnonyymiUUSI
Esittele vielä mielenhäiriöitäsi, että kaikki varmasti tajuavat.
- AnonyymiUUSI
Mokta= ) Repe?
- AnonyymiUUSI
Voi voi että ihan isossa pelissä. Persulla se on iso, siis paskajytky pöksyssään.
- AnonyymiUUSI
Olen persu, ja fanitan Repeä. Olemme suurissa asioissa Repen kanssa samaa mieltä. Kuten Putinin sodasta, Venäjästä, Suomen turvallisuuspolitiikasta.....jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854