Toinen Jeesus, toinen henki

Anonyymi-ap

"Mutta jumalattomalle / toiselle hengelleJumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi? Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!"

Vihaatko Sinä Jumalan kehoitusta ja Jumalan käskyjä ?

14

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Lahkolaisuudessa vaikuttaa toiset henget.
      Ne vain eivät ole Jumalasta.

• Anonyymi
      UUSI

Herra myös kurittaa uskovia ja mukamas "uskovia."

Hepr 12:6:

"Sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa"."

Hepr 12:10:

"Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten, oman ymmärryksensä mukaan, mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään."

• Anonyymi
      UUSI

Onko järjen köyhyys harhaopin edellytys?

• Anonyymi
        UUSI

Vihaatko Sinä Jumalan kehoituksia ja Jumalan käskyjä ?

• Anonyymi
      UUSI

Ps 49:14:

"Kuin lammaslauma heidät viedään tuonelaan, kuolema heitä kaitsee, jo huomenna oikeamieliset astuvat heidän ylitsensä; tuonela kalvaa heidän hahmoansa, eikä heillä ole asuntoa."

• Anonyymi
      UUSI

Uususkonnoissa ja lahkoissa kielletään esim. tämä Raamatun jae.

Ps 50:17: "Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!"

• Anonyymi
      UUSI

Ps 52:5; 63:9; 64:6-8: "(H52:7) Sentähden myös Jumala kukistaa sinut ainiaaksi, hän tarttuu sinuun ja raastaa sinut majastasi, repäisee sinut juurinesi elävien maasta. Sela. … (H63:10) Mutta he etsivät minun henkeäni omaksi turmiokseen, he menevät maan syvyyksiin. … (H64:7) He miettivät vääryyksiä: "Meillä on juoni valmiiksi mietittynä". Syvä on miehen sisu ja sydän. (H64:8) Mutta Jumala ampuu heidät nuolella, äkisti kohtaavat heitä iskut. (H64:9) He joutuvat kompastukseen, heidän oma kielensä langettaa heidät; kaikki, jotka heidät näkevät, nyökyttävät ilkkuen päätään."

• Anonyymi
      UUSI

Uskon ratkaisu

1. Kuka haluaa tulla helluntailaisten profeetta kouluun ?

2. Kuka haluaa helluntailaisen henkikasteen ja puhua sekokielillä ?

3. Kuka haluaa maksaa kymmenykset helluntaikirkolle ?

• Anonyymi
      UUSI

Helluntailaisuudessa ollaan henkivaltojen kanssa tekemisessä.
      Tästä osoituksenna on vauvakastettujen kiroaminen.

Ylpeästi helluntailainen 😂🤣😅

• Anonyymi
      UUSI

Fallostelua pitää vihata.

Ei ole tervettä touhua.

• Anonyymi
      UUSI

Helluntaikirkossa jäseninä enemmistönä on käännynnäisiä.

• Anonyymi
        UUSI

Käännyn naisten tekeminen

Matt 23:15:

"Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!"

Pentecostalismi on tullut alunperin meren takaa.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja hoi

Vihaatko sinä Jumalan käskyjä ? Mikä ihmeen toinen jeesus ? Olet aika sekaisin. Ota mielialalääkkeesi heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      296
      7271
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      69
      5294
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3367
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      111
      2726
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2469
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1920
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1736
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1578
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1554
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1510
    Aihe