Ostin irtosipulin maksoi 0.11 senttiä siinäpäs pikakassa pysähtyi myyjä tarkisti tavarat monet asiakkaat katsoi silmät tarkkana yleensä yksinäinen jää kiinni helposti kun ostot ja eläkkeet ovat pieniä vartijat tarkkailevat . yksinäistä syytettiin varkaaksi olin 70 luvulla kotiapulaisena te toimiston pakottama vaikka en varastanut. tämä tuppukylä on katsonut varkaaksi yli 50 vuotta ja vieläkin näen painajaisia vaateliikkeissä en ole käynyt ollenkaan. ja työpaikkaa ei ollut koskaan, tässäpä olisi hyötyä ilmoittaa automaattivalvonnasta kuvat Kelalle. S-ryhmästä löytyy tehokas valvonta
Pikakassaan valvotaan automaattisesti
16
211
Vastaukset
- Anonyymi
Liian moni idiootti koittaa huijata senteillä ja nyt siitä kärsii kaikki.
- Anonyymi
Eilen oli uutisissa S market epäilee automaattisesti varkaaksi jos ostaa jotain tiettyä silloin kutsutaan vartija TVIIUUTVIIUU huomio asiakkaat varas on nyt kassalla!
- Anonyymi
Jos ostaa jotain tosi vähän halvalla S market ei usko sitä vaan epäilee varkaaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ostaa jotain tosi vähän halvalla S market ei usko sitä vaan epäilee varkaaksi
No mitäs siitä kun itse tietää ettei ole varastanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasua silmille myymälävarkaalle ja potku perseelle kaupan ovella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikakassoilla on valvontajärjestelmät kaikkia toimintoja valvotaan ja se on oikein esim. Prismassa on ohje että pitää hyväksyä että valvontajärjestelmää käytetään tehokkaasti ja portti avautuu vasta kun ostokset maksettu viivakoodi lukijaa ja portti avautuu ja Joensuun Cittarissa on samalainen paitsi ei Lieksassa. rosvoille pitää antaa kyytiä
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Mielestäni pikakassa on liian mutkikas minulle.
- Anonyymi
Juu kyllä kakkapissa on parempi.
- Anonyymi
Olen käyttäny kolme kertaa pikakassaa ja jotenki ei ole mun juttu. Käytän normi kassaa ja laitan kaikki tavarat hihnalle, myös purkki tuotteet (oli unohtua). Ja sitten kun olen vinguttanu pankkikorttia, niin tavarat reppuun. Kerään kaikki joutavat/jääneet kärrit tuon kaikki jonoon seuraaville.
- Anonyymi
Itse en käytä mitään kassaa. Pirccakontit kantoon ja juoksen/kävelen kaupasta ulos. En ole varas, otan vain juoksukaljat. Kuulun voittajiin 🏆
- Anonyymi
Veli todistaa väkevästi ☝️
- Anonyymi
Ei sinusta tuhkamunasta ole varastamaan kaupasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinusta tuhkamunasta ole varastamaan kaupasta.
Mikä on tuhkamuna olen ihmetellyt. Onko ne leikattu siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tuhkamuna olen ihmetellyt. Onko ne leikattu siis
Se on semmoinen kuin sinä, juoppo kutale jolla muna liiasta juopottelusta lerpottaa, eikä siinä ole elonmerkkiä ollenkaan, hyvä kun pystyt kusemaan.😁😂
- Anonyymi
Haista seppo pitkät
- Anonyymi
AIDSHOMO
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616