Se on äärimmäisen helppoa koska sotilaspula on siellä nyt huutava.
Sinne on lähtenyt meiltä jo rapiat parikymmentä nuorta miestä joista vielä muutama lienee hengissä?
Näin voitte omalta osaltanne auttaa maksimaalisella tavalla, raha ei enää riitä.
Mukaan vain tavallinen- ja sotilaspassi (ei välttämätön) ja reipasta mieltä.
Lentolippu Kiovaan ja se on siinä.
Voitte päästä taistelemaan jopa kuuluisaan Edelweiss- yksiköön jonka Zelensky nimesi kuuluisan Wermachtin mukaan.
Tässä tuokiokuvaa Edelweiss- yksikön urhoollisesta taistelusta:
https://mvlehti.net/2025/05/02/kiovan-joukoissa-taistelleen-psn-poliitikon-pojan-leo-alandin-kuolemasta-julkaistiin-video/
Haluatteko lähteä palkkasotilaaksi Ukrainan armeijaan..?
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Veren- ja kostonhimoiset kaljalaiset voisivat mennä nyt näyttämään Ukrainan eturintamalle miten kymmenen AD/HD Miroa vastaa korkeintaa yhtä ryzzää.
- Anonyymi
"Sinne on lähtenyt meiltä jo rapiat parikymmentä nuorta miestä"
Onko sinne teiltä Venäjältä lähtenyt Ukrainan puolelle sotimaan ihmisiä? - Anonyymi
Koska itse lähdet, sinähän aina kehuskelet niillä YK-kokemuksillasi?
- Anonyymi
Ei se missään YK-missiossa ole oikeasti ollut.
- Anonyymi
Mustako alko tuntuu?
- Anonyymi
Monet Ukrainan alokkaat eivät ehdi rintamalle.
Venäjä pommittaa ohjuksilla koulutuskeskuksia ja jälki on hirveää. - Anonyymi
Mene itse!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022216- 1041654
- 821318
- 1231303
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36952
- 33824