Se on äärimmäisen helppoa koska sotilaspula on siellä nyt huutava.
Sinne on lähtenyt meiltä jo rapiat parikymmentä nuorta miestä joista vielä muutama lienee hengissä?
Näin voitte omalta osaltanne auttaa maksimaalisella tavalla, raha ei enää riitä.
Mukaan vain tavallinen- ja sotilaspassi (ei välttämätön) ja reipasta mieltä.
Lentolippu Kiovaan ja se on siinä.
Voitte päästä taistelemaan jopa kuuluisaan Edelweiss- yksiköön jonka Zelensky nimesi kuuluisan Wermachtin mukaan.
Tässä tuokiokuvaa Edelweiss- yksikön urhoollisesta taistelusta:
https://mvlehti.net/2025/05/02/kiovan-joukoissa-taistelleen-psn-poliitikon-pojan-leo-alandin-kuolemasta-julkaistiin-video/
Haluatteko lähteä palkkasotilaaksi Ukrainan armeijaan..?
7
149
Vastaukset
- Anonyymi
Veren- ja kostonhimoiset kaljalaiset voisivat mennä nyt näyttämään Ukrainan eturintamalle miten kymmenen AD/HD Miroa vastaa korkeintaa yhtä ryzzää.
- Anonyymi
"Sinne on lähtenyt meiltä jo rapiat parikymmentä nuorta miestä"
Onko sinne teiltä Venäjältä lähtenyt Ukrainan puolelle sotimaan ihmisiä? - Anonyymi
Koska itse lähdet, sinähän aina kehuskelet niillä YK-kokemuksillasi?
- Anonyymi
Ei se missään YK-missiossa ole oikeasti ollut.
- Anonyymi
Mustako alko tuntuu?
- Anonyymi
Monet Ukrainan alokkaat eivät ehdi rintamalle.
Venäjä pommittaa ohjuksilla koulutuskeskuksia ja jälki on hirveää. - Anonyymi
Mene itse!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624519KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1623439Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582757- 1432676
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492644- 241913
- 241771
- 301646
- 1741610
- 421322