Näennäinen oikeistopuoue! https://www.verkkouutiset.fi/a/timo-heinonen-tama-voi-tarkoittaa-vihervasemmiston-paluuta-hallitukseen/#840aaf50
Keskusta haikailee taas vihervasemmiston apupuolueeksi
13
185
Vastaukset
- Anonyymi
Keskusta on veron siirroilla elävien ihmisten puolue. Keskustalainen ei talouden kakkua kasvata. Sellainen pula-ajan VKK.
- Anonyymi
De facto
- Anonyymi
Kansakoulunopettaja Heinonen vois mennä sinne lopen uupuneiden joukkoon ja pitää suunsa kiinni!
- Anonyymi
Urheiluseura Lopen uupuneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urheiluseura Lopen uupuneet
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Keskusta on joka puolueen kynnysmatto! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
De facto
- Anonyymi
Keskusta on kommunistinen puolue! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Verkkouutiset julkaisija: Kooomus.
KESK 15,3% noilla äänillähän se menee hallitukseen jos tahtoo
sitäpaitsi puolueen kannatus nousee koko ajan.
Parasta kuitenkin on että:
2017 vaalien jälkeen PS = Oppositiossa. - Anonyymi
Kokoomuslaisilla alkavat puntit tutisemaan. Jos Keskustan ja SDP:n kannatukset jatkavat nousuaan, ei Kokoomusta pian seuraavaan hallitukseen edes tarvita. Kokoomus ei ole saanut vielä ajettua PS:n tuella kaikkia EK:n tavoitteita maaliin, joten jokainen kuukausi tästä eteenpäin syönee Orpon hallituksen kannatusta ja vaikka Kokoomus itse nostikin SDP:n ja Keskustan tavoin kannatustaan, niin PS:n nopeasti romahtava kannatus syö Orpon hallitukselta perustukset pois ja irtiottojen riski kasvaa. Tämä voi tietää ennenaikaisia vaaleja.
Uusin HS-gallup (21.5.2025):
Kokoomus + PS -> 30,4 %
SDP + Keskusta -> 40,6 %
Hallitus /oppositio-erotus 10,2 %-yksikköä eli eroa melkein perussuomalaisten kannatuksen verran. Pari esimerkkiä enemmistöksi seuraavana.
SDP + Keskusta + Vasemmistoliitto -> 50,7 %
SDP + Keskusta + Vasemmistoliitto + RKP -> 54,8 %
SDP + Keskusta + Vihreät -> 48,5%
SDP + Keskusta + Vihreät + RKP -> 52,6 %
SDP + Keskusta + Vasemmistoliitto + Vihreät + RKP (Marin) -> 62,7 %
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011243036.html- Anonyymi
Olisi kai pitänyt pikemminkin kirjoittaa, että muutama esimerkki.
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-05-24 19:01:38
SDP + Keskusta + Vasemmistoliitto + Vihreät + RKP (Marin) -> 62,7 %"
++++++++
RKP =Hyppykeppi
Hyppii ylös & alas aivan sama mikä hallitus kunhan pääsee sisään.
En kannata.
- Anonyymi
Keskusta on ainoa oikea kommunistipuolue Suomessa! HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730