Voittavatko uudet metodit vanhat?
Millaisia rankaisumetodeja Kauhajoella käytetään?
10
834
Vastaukset
Linja-autoasemalla hakataan silmät mustiksi.
- Anonyymi
Pahin metodi lienee ettei pääse nuolemaan toisen miehen persettä. Kiimainen homolauma on killunut perässäni jo vuosikymmenen. Ensin luulin mutta,,, kyse onkin Muurarin perseestä sieltä sitä nannaa valuuu hinttien imettäväksi. Palkaksi saadaan 60€ tunti autolla myös alaikäisiä lapsia huumeita aivan kaikkea on tarjolla vain mielikuvitus on rajana herkulle mitä on tarjolla. Tuoss ensin harmaa Rellu parta kiersi takamarkin ja sitten etupihan ohi tienistille.
Kari.Riuskanen kirjoitti:
Tuo se homolauma Ikaalisiin. Annetaan Jarmon käsitellä tuo ryhmä.
Hän imisi heidät aivan kuiviin.
- Anonyymi
Eilen vapari Kari Ra seinäjoen puskantieltä tuli helikopterilla kuvaamaan mönkijän jälkiä ja lensi kumppanineen mökkini yli alle 30m ilmoittaen käynnistään. Valkopohjainen helikopteri 19,6-25 klo 20:15 kauhajoen lentokentän itäpuoli. Tuli alle 2 tuntia sen jälkeen kuin Vanha tuttu Harmaa avolava nokkavinsiillä kuvasi minua lamminmaan tie 530 muuntajan katon ylitse ainaisessa metsurin oranssissaan.
Anonyymi kirjoitti:
Eilen vapari Kari Ra seinäjoen puskantieltä tuli helikopterilla kuvaamaan mönkijän jälkiä ja lensi kumppanineen mökkini yli alle 30m ilmoittaen käynnistään. Valkopohjainen helikopteri 19,6-25 klo 20:15 kauhajoen lentokentän itäpuoli. Tuli alle 2 tuntia sen jälkeen kuin Vanha tuttu Harmaa avolava nokkavinsiillä kuvasi minua lamminmaan tie 530 muuntajan katon ylitse ainaisessa metsurin oranssissaan.
Kaikkeen vaarallisin on Pekan vaalia Sierra johon Jarmoo laski ruikkuunsa.
- Anonyymi
Kaikkeen vaarallisin on Pekan vaalia Sierra johon Jarmoo laski ruikkuunsa.
Saunan taa jaäkkiä!
Anonyymi kirjoitti:
Saunan taa jaäkkiä!
Suu kiinni! Muutoon hoikkaloonen ruikkuaa suuhusi.
Suu kiinni! Muutoon hoikkaloonen ruikkuaa suuhusi.
Juuri hän tuli heteroksi Pirkanmaan käräjäoikeudessa ja alkoi voida pahoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5892316Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101832Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221670Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191276- 581176
- 1221164
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16908Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13888Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66833