Voittavatko uudet metodit vanhat?
Millaisia rankaisumetodeja Kauhajoella käytetään?
9
675
Vastaukset
Linja-autoasemalla hakataan silmät mustiksi.
- Anonyymi
Pahin metodi lienee ettei pääse nuolemaan toisen miehen persettä. Kiimainen homolauma on killunut perässäni jo vuosikymmenen. Ensin luulin mutta,,, kyse onkin Muurarin perseestä sieltä sitä nannaa valuuu hinttien imettäväksi. Palkaksi saadaan 60€ tunti autolla myös alaikäisiä lapsia huumeita aivan kaikkea on tarjolla vain mielikuvitus on rajana herkulle mitä on tarjolla. Tuoss ensin harmaa Rellu parta kiersi takamarkin ja sitten etupihan ohi tienistille.
Kari.Riuskanen kirjoitti:
Tuo se homolauma Ikaalisiin. Annetaan Jarmon käsitellä tuo ryhmä.
Hän imisi heidät aivan kuiviin.
- Anonyymi
Eilen vapari Kari Ra seinäjoen puskantieltä tuli helikopterilla kuvaamaan mönkijän jälkiä ja lensi kumppanineen mökkini yli alle 30m ilmoittaen käynnistään. Valkopohjainen helikopteri 19,6-25 klo 20:15 kauhajoen lentokentän itäpuoli. Tuli alle 2 tuntia sen jälkeen kuin Vanha tuttu Harmaa avolava nokkavinsiillä kuvasi minua lamminmaan tie 530 muuntajan katon ylitse ainaisessa metsurin oranssissaan.
Anonyymi kirjoitti:
Eilen vapari Kari Ra seinäjoen puskantieltä tuli helikopterilla kuvaamaan mönkijän jälkiä ja lensi kumppanineen mökkini yli alle 30m ilmoittaen käynnistään. Valkopohjainen helikopteri 19,6-25 klo 20:15 kauhajoen lentokentän itäpuoli. Tuli alle 2 tuntia sen jälkeen kuin Vanha tuttu Harmaa avolava nokkavinsiillä kuvasi minua lamminmaan tie 530 muuntajan katon ylitse ainaisessa metsurin oranssissaan.
Kaikkeen vaarallisin on Pekan vaalia Sierra johon Jarmoo laski ruikkuunsa.
- Anonyymi
Kari.Riuskanen kirjoitti:
Kaikkeen vaarallisin on Pekan vaalia Sierra johon Jarmoo laski ruikkuunsa.
Saunan taa jaäkkiä!
Anonyymi kirjoitti:
Saunan taa jaäkkiä!
Suu kiinni! Muutoon hoikkaloonen ruikkuaa suuhusi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354613- 553175
- 302863
- 612805
- 62390
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181616
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81518- 161504