Ei mitään muuta kuin tehnyt itsensä näkyväksi .
Mitä Stubb on saanut aikaiseksi
10
129
Vastaukset
- Anonyymi
Tulevaisuus näyttää saako mitään oikeasti aikaiseksi. Vai kääntyykö jatkuva julkisuus hakuisuus ja patsastelu julkisuudessa taakaksi.
Tuleeko todellisia saavutuksia vai jääkö Stubb historiaan vain turhan puhujana. - Anonyymi
Trump on arvaamaton henkilö. Stubb kuvittelee olevansa Trumpin hyvä ystävä ja luotettu. Mutta yksikin väärä sana, voi käydä Stubbille huonosti.
Jatkuva mielistely ja nuoleskelu voi mennä överiksi ja Stubbista tuleekin naurunalainen. - Anonyymi
Stubb ja Kokoomus johtavat Suomen ulkopolitiikkaa ruskean kielen periaatteella. Hyh,hyh sentään. Ja persut siunaavat nämä toimet.
- Anonyymi
Ruskea kieli, ruskea talo, aah...
- Anonyymi
Hyvä pressa on. T: demari.
- Anonyymi
Heh, joillekin se on pressa. Itse en äänestänyt stubbia ja vielä vähemmän haavistoa.
- Anonyymi
Paljonkin. Hän alkoi puhumaan Venäjä/Ukraina konfliktissa rauhasta. Rauha saa ihmeitä aikaan. Muistatteko Etelä-Afriikan sisällissodan? Sielläkin saatiin rauha, lopulta. Rauhan Miehestä, Nelson Mandelasta tuli
presidentti. - Anonyymi
Stub on varsinainen Swazimaan kuningas, ja Suomalaiset se köyhä kansa. Ei hyvältä näytä tilanne.
- Anonyymi
Hahhahhaa.. aika napakasti sanottu. Mutta en väitä ollenkaan vastaan.
- Anonyymi
Ruskea Aurinko loimottaa kalmanhohtoista valoaan alamaisilleen. Vaseliinipurkin rasahdus kaikuu metallisena maailmankaikkeudessa. Kurahousut kahisevat länsimaiden perikadon ikuisessa intiaanikesän iltapäivässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294