Etätöissä masturbointi

Anonyymi-ap

Tuossa aamutelkkarissa puheltiin etätöissä olemisen pointeista.

Kuulin yksi viinibaari-ilta mielenkiintoisen keskustelun, jota kävi pari naista selän takana olevassa pöydässä, Toinen totesi seksin olevan hänellä silloin tällöin syy siihen ettei ehdi vastata ja tällöin usein on kyse lähinnä masturboinnista.

Olen itse missannut muutaman kerran Teamsin masturboinnim vuoksi.?Siis sehän on HYVÄ keino stressin laukaisemiseen. Tai sit lohduttaminen jos ob ollut vittunaiben asiakaspuhelu. Välillä on mennyt vaan hiukan turhan tiheäksi työaikana runkkaaminen, joten yhdessä vaiheessa rupesin selibaattiin.

Tästä on sitten tullut lipsuttua kun olen itseäni tyydytellyt silloin tällöin koko pienen ikäni. Mutta sen ei tartte mulla yleensä olla tupakkataukoa pidempi, joten eihän se kait kellekään kuulu.

Lyhyt masturbointi etätöissä silloin tällöin ok.? Mitenkäs teillä siskot, tai siis saahan tähän muutkin vastata..?

Emily

10

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin ok,tulee itsekkin harrastettua..

• Anonyymi

Kun joku seksikäs ääninen nuori puhelinmyyjätär soittaa,otan usein kullin kouraan ja alan runkkailla
      Kuuntelen tytön ääntä ja kuvittelen kuinka nussisin häntä.
      Joskus ennätän laukaistakin puhelun aikana ja ssen hän kyllä kuulee:)

Mies64v

• Anonyymi

Mä masturboin usein aamulla ni ei tartte keskellä päivää normaalisti 😅 Tosin lähityöstä tuli joskus hieman myöhästyttyä seksin tai masturboinnin takia mut se oli kerran pari..

Asiakaspalvelija

• Anonyymi

Kostutko respassa kun mies katselee rintojas?

M64

• Anonyymi

No täällä kait voi tunnustaa että KYLLÄ 😅

N 36 myös asiakastyössä

• Anonyymi

Millaiset rinnat? Käytätkö avonaisia puseroita,paitoja?
        Joskus, kun en malta olla katsomatta tissivakoa ja jään tapittamaansitä ,niin huomaan kuinka asiakaspalvelijan posket punehtuvat.
        Silloin ehkä alapääkin kuumenee N36..

M64

• Anonyymi

Siis. No. Enhän mä ny Teamsissä..

Mut voihan sitä päivän aikana tauolla jos tuntuu et tarttee. Opiskeluaikana otin joskus tenttiin lukiessa pikasormiorkun ja toi on toiminut myös etätöissä. Joskus kun tulee vähän kyljellään paineltua siltä suunnalta ihan ajan kuluks ni on pitäny sit jatkaa loppuun. (Ei aina) Leluihin kuuluu mulla vähän pidempi leikki niin ihan luomukonstein.Masturbointi on hyväksi stressitasoille😊

• Anonyymi

Se on totta.Usein kun en saa unta otab kyrvän käteen ja alan vatkata.
        Muistelen seksikkäitä naisia joita olen katsellut päivän mittaan ja kyrpä kasvaa ja lopulta laukean sen nuoren kiimausen kassatytln kuumaan pilluub ja nukahdan

Rauski

• Anonyymi

Aamusuihkun yhteydessä tuon yleensä hoidan pois. Sellainen tapa joskus tuli otettua käyttöön. Työasiat on niin kuivia, ettei tee mieli. Tai no hyvin joskus mut laukean itsetyydytyksellä niin nopsaan ettei ole tarvinnut myöhästellä 😂

• Anonyymi

Kun en noista laitteista tiedä niin voiko niillä tallentaa. Ainakin minun kaltainen tohelo olisi jonkun ajan päästä tunnettu firman omana runkkarina jonkun teknisen töppäyksen takia. Eihän siinä tietysti mitään jos olisi semmonen kakskytsenttinen paksu kulli mutta kun ei ole.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2105
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1500
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      67
      1189
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1109
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1107
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      962
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      829
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      827
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      741
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      681
    Aihe