Mukava ja mieleenpainuva panoreissu eräänä elokuisena päivänä. Tämä tapahtui pienellä maaseutupaikkakunnalla kun autoilevana nuorenamiehenä poikkesin kaljakuppilaan nauttimaan kupillisen kahvia.
Alkuillasta siellä oli hiljaista kunnes huomasin erään pöydän ääressä kaksi hyvännäköistä naishenkilöä, toimen nuorempi ja toinen varttuneempi.
Aikani kuluksi puheliaana ja rohkeana miehenä menin kysymään , että sopiiko liittyä seuraan. Sehän sopi heille molemmille.
Iskin heti silmäni nuoreen viehättävään alle 20 vuotiaaseen naiseen joka oli vanhemman naisen tytär.
Tytär sanoi ettei viitsi istua koko iltaa kapakassa joten hän kysyi minulta että lähdetään ajelemaan.
Sovittiin että minä tuon tyttären heidän kesämökille sitten myöhemmin.
Poikkesimme jollain huoltoasemalla munkkkikahveilla, jossä minä halusin tyttömunkin. Meitä ei huvittanut mennä tanssipaikkojen tungokseen, niinpä ajoin syrjäiselle levähdyspaikalle.
Siellä halattiin ja suudeltiin. Kuten arvata saattaa pian kätenni hakeutui tyttären paljaalle rinnalle. Se seksinhalu oli niin valtava joten piti vähentää vaatteita. Sormeilu jatkui samalla kun imin sievää kiinteää tissiä.....orgasmisan tyttärelle siinä tuli.
Aioin kaivaa hansikaslokerosta kondomia , kunnes tytär sanoi . "Tämä on ensimmäinen kerta ja haluan sen tapahtuvan paljaalla". Onko pillerit otettu?. Kyllä on ja luotan niihin.
Minulla oli jo aikaisemmin kaksi neitsytpanoa joten nyt taan nuori neito saa sisälleen sellaisen vieraan jossa kukaan ei ole käynyt aikaisemmin. Pillu oli tosi märkä ja liukas.. Palli oli kivikova ja ainoastaan terska pehmitti juhlakalua. Hain sopivan asennon ja tarkkaan kohdan josta aloin painamaan varovasti. Tiukkaa oli kunnens yhtääkkiä palli solahti ahtaan paikan ohi pilluun sisälle. Tytär vain kiljaisi ja lykin edestakaisin pohjaan tiukkaan ja jähän ulos. Tytär voihki ja anoi lisää ja nopeaan.
Laukesimme melkein samaan aikaan ja jätin pallin sinne ihanaan pilluun siemenien sekaan.
Ajoin tyttären mökille sain puhelinnumeron ja annoi myös oman numeroni hänelle.
Aamupäivällä tyttären äiti soitti minulle, kysyäkseen kyytiä apteekkiin koska hähellä ei ollut autoa käytössään . Kesäleski kun oli ja mies oli kaupungissa toissä.
Rouva kävi apteekissa asioillaan ja paluumatkalla mökille hän ehdotti oikotietä mökille. Tie oli tosiaan oikotie juuri ja juuri ajokelpoinen.. Pysäytä tähän rouva sanoi ja alkoi halaamaan kovasti minua.....Pian takapenkille ja alkoi kiivas pano. Minulla nuorenamiehenä alkoi seisomaan ja sisään vain kaikki viiheöiseltä tyttären panolta säästyneet tai uudet siemenet vauhdilla rouvan pilluun.
Rouvan pillu oli liukas ja ottavainen ja niin varmoin ottein tarjosi sitä.
Tapasin tämän ihanan tyttären eräässä marketissa kolme vuotta myöhemmin. Mukanaan oli mies ja pieni pojanviikari.
Katseemme kohtasivat pitkään ja vieno hymy oli tyttärellä.
Äitiä ja tytärtä 10 tunnin aikana.
Anonyymi-ap
2
360
Vastaukset
- Anonyymi
On sinulla taas fantasiat.
- Anonyymi
Hyi en vois kuvitella että tietoisesti panisin samaa kuka ollu mun tyttären kanssa. Mutta nyt vaikka ikää on tullut oon huomannut että tosi nuoret pojankollit oikeasti käy ihan kuumana ja kaks kertaa oon ollu alle 20v nuoren miehen kanssa ja itse oon lähempänä 40. Joten sillä lailla tuon ikäinen poika vois hyvinkin olla mun ja mun tytön Kaa enkö tietäis. Hyi kamala en halua niin käyvän. Siksi noita nuoria ei ole ton enempää mun petiin päästänyt. Parempi pysyä vanhemmissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349