Hyvät perustelut yhteisvelan ottamiselle.
Onni Rostila podcast
21
190
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se kuulemma ole yhteisvelka.
- Anonyymi
Ei ole yhteisveika ja jos on olemme saamapuolella. Tämä tiedoksi vihervasureille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yhteisveika ja jos on olemme saamapuolella. Tämä tiedoksi vihervasureille.
Juuri noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin.
Suhtautuminen EU:n on puolueemme osalta muuttunut merkittävästi, meistä on tullut myötämielisiä, jota ihmettelen, MIKSI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla mikään vihervasuri tietääkseen, että kyseessä on yhteisvelka. EU sen ottaa ja tarkoittaa samalla, että 27 jäsenmaata ottavat tuon 150 miljardia velkaa unionille. Jakoperusteet ovat vain erilaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko perustella tuota väitettäsi saamapuolesta?
Toisekseen väitteesi on hieman itseään kumoava ympäripyöreä hätäpaska.
Ei ole yhteisvelka ja jos on...
Etkö ole ihan varma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole ihan varma?Kuuntele/Katso Onnin podcast, niin ymmärrät mistä puhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele/Katso Onnin podcast, niin ymmärrät mistä puhutaan.
Siellä löytyy totuus, lakimiehen suusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele/Katso Onnin podcast, niin ymmärrät mistä puhutaan.
Voisitko vain vastata kysymykseen`?
Etkö ole ihan varma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole ihan varma?Kuuntele Onnia, Onni on joku perussuomalainen eheytyshoitaja vailla vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole ihan varma?Voisitko sinä ap olla vttuilematta viesteille jotka olet kirjoittanut itse? Jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 24/7-365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
- Anonyymi
Onni Ristola on totinen . Miksi. Viiraakp päästä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole ihan varma?Anteeksi, minä en väitä, Katso Onnin podcast, niin kuulet mitä hän sanoo.
- Anonyymi
Tottakai se on yhteisvelka.
- Anonyymi
😂Perussuomalaiset äänestivät yksimielisesti kolmannen Kreikka-paketin puolesta.https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015081320175100
😂Purra: Suomi voi tukea EU:n yhteisvelan ottamista puolustukseen
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9aa8fd25-bb89-423a-b6bd-1d7ebd874fa0
😂Perussuomalaiset hyväksyi EU:n yhteisvelan
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011239366.html
😂Tutkija: Tästä tosiasiasta hallituksen on vaikea pyristellä eroon – "Kyse on yhteisestä lainan takauksesta"
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/tutkija-tasta-tosiasiasta-hallituksen-on-vaikea-pyristella-eroon-kyse-on-yhteisesta-lainan-takauksesta/- Anonyymi
Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut antipersukopiokoneluotsi aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..
- Anonyymi
Nyt jos koskaan voin sanoa, että olipa Onnilla hyvät perustelut velan ottamiselle. Tuskin velka galluplukuja tulee muuttumaan, puolueen pitää vaan tiedottaa asiasta riittävästi ja kertoa velan hyvät puolet.
- Anonyymi
Hyvä puolustuspuhe Onnilta, mutta sitä ei tiennyt, että uusi yhteisvelka on tulossa tämän lisäksi.
- Anonyymi
Onnin puhe saamapuolesta oli käsittämätöntä.
- Anonyymi
Ihan sama mitä persut puhuvat, Orpo päättää.
Persut hyväksyvät, kuten kaiken muunkin, mutisematta.
- Anonyymi
Tämä mies selittää ja selittää, koko ajan. "
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720